Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg kniper og kniper, og føler virkelig jeg får tak i musklene der nede. Men jeg har ikke sjangs til å knipe av strålen når jeg sitter på do, og jeg lekker som bare det. Jeg kan ikke reise meg opp av sofaen med babyen i armene for da lekker jeg .Jeg er helt fortvilet for jeg har aldri hatt problemer med det før.....det er bare en uke siden jeg fødte, og jeg sier til meg selv at det vil bli bedre.... er det noen her som har erfaringer og kan trøste meg? Det ødelegger så mye, jeg har ikke lyst til å gå ut, for da er jeg for langt unna et toalett, og jeg sliter med å få i meg nok væske for da må jeg jo på do hele tiden...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Bare en uke? Nei da tror jeg du bare må se det an, og jeg tipper at dette går seg til. Husk at du er ganske så slapp helt i starten.. vent i minst 6 mnd, og er det fortsatt like ille, må du ta det opp med fastlege.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 En uke er veldig kort tid. Har hørt det sted at det er vanlig å ikke ha kontroll de 3 mnd etter fødsel. Syns du skal ta det opp på 6 ukers kontrollen jeg. Selv har jeg begynt å lekke etter fødsel. Det var verst etter fødselen. Nå er det bare litt et par ganger imnd. Akupunktur og iherdig kniping har hjulpet meg. Hvis du skulle bli plaget med dette i lengere tid(dvs 1-2 år etter fødsel), fins det en operasjon som kan kurere problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå