2småkrapyl Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jenta mi på 5 mnd sover til kl 05 om morgenen!! Det er umenneskelig tidlig synes jeg... Vanskelig å få henne til å slappe av i senga, hun er klar for å stå opp! Amme i søvn går heller ikke. Hun ammes en gang mellom 20 og 05... Hva kan jeg gjøre????? Noen med råd eller erfaring?
oktoberjentene;) Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 zzzzzz 5 er tidlig.. slter litt med dette selv.. står opp 6 vi da, det er greit liksom, men han ligger å små surver fra 5. får ikke sove jeg heller da.... zzzzzzzzz har ingen råd til deg desverre.... jeg må sove litt på dagen jeg bare, så går det bra zzzzzz
MammaiLarvik Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Godt å se at jeg ikke er alene om dette.... Gutten min våkner mellom 5 og 6, og da skal han ikke ligge et minutt lenger. Heldigvis får jeg sovet litt på formiddagen når han sover. Men er stuptrøtt om kveldene ja..... Jeg har også lurt på om det er noe jeg kan gjøre...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå