Gå til innhold

Piersing i navlen??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei lurte på om det er flere som har piersing i navlen og om dere har tatt den ut eller når man må gjøre det????

Legen min sa at jeg burde ta den ut snart.....noen som har erfaring???

og hvis dere tok den ut grodde det fort??? Jeg har hatt min i ca 8 år men er litt redd den skal gro igjen da.........

er i uke 32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok den ut da jeg var 5 mnd på vei tror jeg. Det er vel individuelt når man vil ta den ut, kommer sikkert litt an på hvor stor du er og om du føler den er i veien?

Og det er ikke noen fare for at den kommer til å gro.

Jeg har hatt min i ca 6 år.

Skrevet

Jeg tok ut min for noen mnd siden. Og er gla for det nå når jeg ser hvor stram huden er der. Hadde hatt min i 6 -7år og alikevel grodde hullet :( Har hatt den så lenge at jeg nesten synes det er rart uten. Får vel bare ta ny :o)

Skrevet

jeg har også piercing i navelen..tok den ut når jeg var 4 måneder på vei..hullet er der enda og det gror ikke..det strekker seg en del til sidene når magen vokser men trekker seg tilbake igjen etterpå..litt større enn før da..

Skrevet

jeg tok vel og merke min ut for leeenge siden, sikkert 7 år siden men hadde eg ikke gjort d da så hadde eg vært nødt ¨å ta den ut nå.. arret fra hullet er jo "langt" oppe på magen så hadde sett rimelig rart ut med en piercing der kan du tro. I tillegg tror eg den hadde blitt vond og ubehaglelig siden magen er så stor og piercingen ville sikkert hengt seg opp... tror noe\k du må ta den ut for magen skal bli stor og stram...

:D

Skrevet

tok ut min i 6 mnd for 6 år siden.men har arr der enda som ikke er pent.men har venninner som ikke tok ut i det hele tatt som ikke har arr.så tror det er individuelt.

er vel ikke legen din som bestemmer om du skal ta den ut iallefall.leger slenger sånt ut i hytt og pine bare for å bli kvitt piercingene:O/

hadde 5 piercinger i når jeg fødte min sønn nummer to.2 i tungen,en i puppen og 1 i hver indre kjønnsleppe.jordmor ville selvfølgelig jeg skulle ta ut alle når jeg kom bort,til og med i tungen,men jeg ville ikke.så fødte en stor fin gutt uten problemer med alle piercingene i:)

har redusert til 3 denne gangen.har ikke i tungen mer,men vil ikke ta ut nå heller!

Skrevet

Er det mulig? Du kommer til å få en stygg navle uansett nå. Hadde du derimot hatt vett til å ta den ut rundt uke 12 så hadde du nok sluppet det men. Dette er vel logisk??? Og om den gror igjen så er vel det bedre enn å ha en fæl navle for resten av livet???

Og.... den gror ikke igjen,

Jeg har hatt min uten ring i 8 år og den har ikke grodd igjen ennå...

Skrevet

har hatt piercing i navlen ca like lenge, men tok den ut kort tid etter jeg fant ut at jeg var gravid.(34 uker nå) huden strekkes veldig mye, så hullet er der enda, som en avlang strek..

den kan lettere hekte seg fast i ting ettersom magen vokser, så jeg ville fjernet den om jeg var deg.

men jeg har beholdt alle andre, 10-15 stk rundt omkring, bortsett fra puppene...

:)

Skrevet

IKKE GRODD IGJEN???unskyld meg men da tror jeg du er ganske uvanlig.har hatt piercing i øyebryn,underleppe,tunge,nese,brystvorte,navel og kjønsslepper og alle grodde igjen i løpet av kort tid.alle var tettet seg såpass at jeg ikke fikk noe gjennom iløpet av max ett par dager.eneste som ikke gror igjen er de jeg har nederst i ørene.

Skrevet

Jeg har min i enda,er i uke 31. Hullet ser helt fint ut fortsatt,akkurat som før,og er slettes ikke langt oppe på magen min. Har jo enda noen uker igjen,så tar den muligens ut om en stund,men kommer sikkert til å stikke smykket igjennom fra tid til annen,bare for å holde det åpent. Har hatt den der i 14 år,så tror det kommer til å føles rart om jeg skulle slutte med det etter fødselen,så tror jeg beholder den pynten:-) Har også 2 piercinger nedentil,som jeg sikkert tar ut når riene begynner(dersom jm synes det er det lureste),og setter inn igjen etter alt er over.

Skrevet

Jeg fjernet min rundt uke 12, hadde da hatt den i 3 år,men jeg dytter bare igjennom en peircing titt som det er og har den der i noen minutter+smører godt på hullet...det begynner å bli bra strekt hud der,men hullet har ikke grodd igjen enda,så går nok bra vil jeg tro=)

Skrevet

Jeg tok ut alle mine i uke 13. Hadde hørt rykter og sett hva som kan skje hvis man lot de stå i, så da tok jeg de ut, uten å nøle.

Skrevet

Jeg hører ikke til her inne, men jeg har gjennomgått 3 (og 1/2) svangerskap, og jeg har aldri tatt ut ringen (unntatt ved ul). !

Ikke noe arr el.l. Tror dette er veldig individuelt!!!!!

Lykke til!

Skrevet

Tok ut min i navlen rundt uke 30, begynte bli strekkt nok da, hullene er der enda, kunne nok hatt i enda, men sto sånn ut at det så ut som om jeg hadde utstående navle..urk ! uke 40 nå....

Har i tunga og, men den tar jeg ikke ut før fødselen...vil ikke risikere å bite i den hehe!

Skrevet

Tusen takk for mange svar, tror jeg beholder den litt til jeg. Den er ikke veien for meg og skjønner ikke helt at arret/hullet skal flytte seg langt opp på magen. Min navle er i hvertfall ikke utover denne gangen heller.

Så da for vi se det fortsatt an.....

Skrevet

Heihei!

Ville bare si at jeg nå er gravid med nr 2 og tok ut piercingen i navlen ca uke 12. I første svangerskap tok jeg den ut i uke 7. Hullet grodde faktisk ikke igjen i løpet av graviditeten og jeg kunne sette piercingen inn igjen selv etter fødselen. Ble litt svimmel og lå på badegulvet da hihi... Når det gjelder arr, så har jeg to små striper opp fra hullet, men de blir knapt synlige når magen er borte igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...