Gå til innhold

Dere som har emmaljunga duo edge... et spørsmål..

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

skal det ikke være sånne bærestropper til bagen nedi sidene, der hvor glidelåsen er????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det skal det være :-) Bærte den "masse" med de jeg!

Er de borte??

Skrevet

Jo det skal det være.....

har du ikke det???

Skrevet

Min har bærestropper nedi glidlåslommene.

Men leste i et innlegg for en tid tilbake her på bim at det var en ny EU-standar. Og disse stroppene var vist ikke godkjente etter denne standaren og dermed ikke lenger med i produksjonen av bagen. Om dette bare var en periode for en tid tilbake eller om det er slik på alle nyere vogner fremmover vet jeg ikke...

Ring å hør med butikken du handlet hos. Er veldig greit å ha de reimene.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

I all verden.... NEI, jeg har ikke det! Men det var det på den vi så på i butikken!!!! Så jeg antok jo at det var det på den vi bestilte også....

Men den butikken vi handla hos har lagt ned, men jeg har sendt mail til emmaljunga nå. "må" jo nesten ha de da

Skrevet

JA er definitivt en fordel å ha de reinmene. Er ikke mye vi har brukt de, men de gangene vi har hatt behov for å bære bagen med småen oppi har de vært gull verdt!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja.... sambo skulle bære småtten ned i den i går, da han hadde sovna, men fant jo f*** ikke noe reimer! Så vi vurderte og sende en mail : "Hvor er reimene? Må bære ungen ned. Håper på snarlig svar"...

Skrevet

Ja reimene er gode å ha. Håper du får svar av emmaljunga da, muligens de har noen reimer du kan feste på eller noe... Er ialelfall greit med reimer.

Skrevet

Er stropper på min ja, men bruker de aldri. De gangen jeg bærer bagen så løfter jeg etter de hjernstengene. Funker bedre det synes jeg, blir ikke så fremtung da som med reimene

Skrevet

Jepp, enig!

Vi har også stropper på vår (vi brukte bagen i 2005/2006 da, vogna er 2005 mod). Men når jeg skulle bære baggen, hvilket var flere ganger om dagen hver dag (siden vi bor i 3 etg i blokk og jeg alltid tok den med opp), så løftet jeg den ikke i de stroppene, synes den ble så vinglete.. Så jeg bar den som regel i de stengene(festene), og "tok den under armen" på en måte...

Men uansett, skulle jo tro de skulle være der!

Du kan jo evt ringe en annen butikk som selger vognene (feks Barnevognhuset Rudo i Oslo) og høre med dem hvordan det er på de nye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...