Gå til innhold

åh er det ikke min tur snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja nå har vi gifta oss.:) å venter bare på en litn spire..

blir helt gal av å vente har jo mista 4 ganger.. 3 ganger så tilig at jeg ikke viste d før j begynte å blø å en gang i 12 uke..

har ikke hatt mens på 4 måneder så dn 19 skal j til lege å sjekke.

men vi prøver jo febrilsk å få barn så jeg håper på at vi får beskjed om at d bli 9 månder til før j får mensen.. men hva er sjangsen for d?...

drev på med eggløsnings tester.. å fikk positvt svar nå og da.. men så skulle jeg se hvor nøyaktige di var så jeg testa med en til digital test når dn ene viste positi.. ja da viste den andre negativ... man kan bli sprø av mindre.? har jo ikke brukt prevasjon på over tre år nå.... går hele tiden å kjenner etter synptomer.. er brystene litt ømme? å div..

er det jeg som er rar eller er det flere som meg der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja j glømte å si at jeg er testoman å tester hver fredag.. i håp om at noe har skjedd..

Skrevet

da dytter jeg litt på meg selv så kanskje noen gidder å lese...

Skrevet

Du er nok ikke rar=) Hehe, er sånn selv, bortsett fra at du har en del pp mer enn meg=) Gratulerer med bryllupet=) Har du vært til utredning? Er jo noe helt spesielt vi prøver på, så syntes ikke det er rart om vi blir tullerusk hele gjengen=)

Skrevet

<3 takk:) ja vi har vært til utredning å di har ikke funnet noe som ikke er som det skal.. så legen han klør seg i hode. vi brukte privat klinikk å det har vært en fin opplevelse.. selv om di ikke har funnet ut noe...

det er godt å høre at det ikke bare er jeg som sliter me å føle meg litt rar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...