Gå til innhold

Æsj jeg må vel legge meg snart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff jeg er så nattedyr for tiden. Ikke sov jeg lenge i dag heller, sto opp klokken 9. Men er jeg trøtt i kveld? Nei... Huff, er kjedelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toillbærta.. Ska du på treff i morra kveld? Gå lamme mæ kanskje??

Skrevet

uff...har akkurat samme problemet...men jeg må opp klokken 6.30 på morningene likevell å få barna i bhg..

Skrevet

Brummeline: Stakkar deg da, jeg kan heldigvis sove litt utover dagen om jeg vil :)

Maria: Ja æ e tøvat. Hadde tenkt mæ på treff i mårra ja, men biln e på verksted, å skal på kontroll halv 3 så d blir så lenge å vente i byen i mellomtia, får se ka æ finn ut i mårra (e jo en litn mulighet at æ får biln i mårra da).

Skrevet

d e no bare å si ifra.. æ kommer jo å har bil.. hadde no vært koseli... :)

Skrevet

Ja æ hadde bestemt mæ for å dra, men vi e jo fløtta ut på lande no så æ e avhengi av buss som aldri går herifra no når biln e på verksted...

Skrevet

Æ ser forrestn no at d e på peppes i mårra å ikkje på grunder??

Skrevet

Ja æ oppdaga jo d æ å.. hehe. D e no ingen problem. Æ svippe dæ no fort hjem dit. D e jo ikkje så langt. Men æ kan jo melde dæ når æ kommer t byen i morra. Ska t ei veninna på kvaløya på besøk en tur på dagen. Så du kan jo bare si ifra om æ ska hente dæ eller nokka sånnt.. :)

Skrevet

Okei men da e jo d supert, du e en knupp ;) Må prøve å sove litt no, melde dæ i mårra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...