Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er endel som tror det er så stas å være skapt med anlegg for scvhære pupper. Det er det ikke.

Å ha enorme pattagurkaser er som å konstant bære rundt på ei lekablokk unde haka.

Ingen klær passer når man er størrelse medium sånn jevnt over hele fjøla, men størrelse XXL i pupperegionen.

Å kjøpe bh er jo en opplevelse.

Jeg: Har dere denne i 90E?

Uinteressert sylslank purung snuppe bak disken: HÆ?

Jeg: 95E?

Uinteressert sylslank purung snuppe bak disken: Dø, det trur jeg'nte fins assa.

Å være så rikelig utstyrt oventil betyr at du ALDRI kan komme inn i et rom uten at folk legger merker til midtseksjonen din før de legger merke til trynet ditt.

"Du har så store fine...eh, ØYNE!" er en klassiker på byen.

For ikke å snakke om at mange går utfra at fordi du er ei barmfager møy, er du sikkert stokk stein dum også.

Amming? Kjempegøy. Prøvde å ikke kvæle minsten med maten, men det var jaggu nære på iblant!

Bikini? Woohoo! Man må kjøpe TO - en underdel i medium og en overdel i XXL. Som sitter helt idiotisk, så man tilbringer halve sommeren med å heise seletøyet på plass så herlighetene ikke skal vippe ut.

Midje, hva er det? Min syns IKKE iallfall! Hengesekkene dekker over den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe du er så skjønn Heksa!

Skrive, det kan du ihvertfall!

Gi ut den boken!! :)

Skrevet

Hehehe, helt motsatt problem her:)

Flat som ei pannekake, måtte sitte fremoverbøyd for at sjarmøren skulle få tak da han ble ammet. Må vel ty til kunstige greier om jeg noen gang skal få noe håp om pupper.

Skrevet

Kan jeg få sånn 2 x 400 gram kanskje?

Hehe:)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Trist at de ikke finnes puppetransplantasjon (eller gjør det det?)...skulle gjerne ha donert en stor del av mine vekk, men i stedet blir de bare kasta i søpla!

Skrevet

Leste faktisk et sted at de har begynt med noe nytt. Kirurgene suger ut fett fra rompe og lår, og sprøyter det inn i brystene. Hadde passet perfekt i mitt tilfelle, hehe! Aner ikke om det er kun ens eget fett som virker da, har uansett ikke kommet til Norge ennå.

Skrevet

*titter på hekseræva i baderomsspeilet*

"Ja, DENNE ville ta seg flott ut under haka..."

Hehehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...