Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 ser det er stilt her..jeg finner skjeldent tid til å dibbe ordentlig lengre.skrekk og gru!!! Travelt med 1 åring..hadde glemt akkurat det.syns ikke jeg gjør anna enn å ose etter klompen om dagen.redde ting,eller han.vært noen smeller ja =) bare siden bursdagen har han vokst i å mestre ting.men å reise seg under bordet,nei det greier han fremdeles ikke,hehe Travelt,men gøy.tenk at jeg har glemt hvor hærlig utmattende det kan være å ha en tass full av energi og eventyrlyst her da! Jeg merker jeg er glad over å oppleve dette igjen =) Gosj,jeg er heldig! Natta alle sammen. Ps,nytt bilde av "turboklatt" er lagt inn =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Så herlig bilde av go`gutten - og SÅÅÅÅ STOOOOOR han har blitt!!! Hjelpemeg som tiden flyr - jammen godt at vi holder oss like unge og ikke ser en dag eller rynke eldre ut jenter;-)))
Karomamma Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Så fin han er, vedder på at mammaen er skikkelig kry (eller forresten, det vet jeg jo!!!) Det er de fineste bollekinna jeg har sett på lang tid
Gjest Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 klart han er stor! Å her fins ingen rynker.(ivertfall ikke uten briller på,hehe) Bollekinna har han spara til =) tror jeg bytter nick.til "smørklatt" ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå