Gå til innhold

Hvordan få han til og sove alene???

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han går og legger seg våken. begynner og gråte og vi går inn etter en stund og roer ha ned... når han er rolig går vi ut og lokker døra. (har prøvd og ha den åpen oxo.. neste gang har gråter er det enda høyere og mere intenst. han ligger og gråter til og fra i ca 30 min. da orker jeg ikke høre på han lenger og tar han opp. så fort jeg setter med med han i stua så sovner har... hva skal jeg gjøre han må jo lære seg til og sovne selv. han e foresten 3 1/2 mnd. noen råd og komme med??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er jeg nok ikke den beste og høre på, men jeg har prøvd at bortsett fra skrikekur for det vil jeg ikke.

å min ville bare ikke sove alene.

så jeg la en madrass på gulvet så han ikke kunne falle ned. la meg der sammen han ga han kvelspuppen så han sovna gikk min vei. så sov han alene. men han hadde ikke sovnet alene da.

nå er han 9 måneder og sovner alene innimellom, men somregel så sovner han mens han spiser.

men da får jeg ihvertfall senga mi for meg selv når jeg ønsker det

Skrevet

Han er jo ganske lite, så noe skrikekur ville jeg aldri funnet på og prøve på enda. Han er alt for liten.

Har du prøvd og legge han i sengen, sette deg ved siden av han, stryke litt på han og kansje nynne/synge?

Begge mine barn har sovet på eget rom far de var veldig små (3 måneder) og vil hadde aldri problemer med leggingen med noen av dem. Men, noe vi har innvestert i og som gjør underverker!! Er en cd spiller som kan henges på veggen. Hver kveld når de legges (gjort det fra dag 1) så setter vi på svak rolig klassisk musikk, eller vuggesanger. Det er så søvdyssenede.

Det kan du jo kansje prøve?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...