nettigull og Lenora lille.. Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Vet noen av dere om noen bra nettbutikker, hvor de har det meste av utstyr og lignende til den lille??
jente08&jente2010<3 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 www.babybis.no www.rockmybaby.no er iallefall de jeg kommer på
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 takk takk
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 babyplaneten.no Har handlet der to ganger og har ingenting å utsette på servicen. Vognen ble levert med bedriftspost, og mottatt på døren etter et par dager. Virkelig til å anbefale. Så var det billig også...
MyAngel Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Jeg har også handlet hos babyplaneten.no Ikke noe å utsette på servicen eller noe! Jeg bestilte et brio primo bilsete med base natt til onsdag og snakket med de den onsdagen ang fargen på setet, og mandagen etter kom det i posten som bedriftspakke! Kjempefornøyd med dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå