LegallyBlond Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Har en brio kombi etter storebror som jeg bruker til mini nå, men han er bare 3 mnd og oppdaget i dag at når han strekker seg (og det gjør han ofte, spenner hele kroppen og smiler og ler =)) så tar han hele bagen... Han er "bare" 66 cm, og bagen skal jo være 75 cm, men han strekker jo beina nedover og da blir de noen cm lenger... Det er for varmt å begynne med voksiposen og synes han er for liten til å legge i sportsvogn uten skikkelig pose enda, har vårpose men den blir så lite lun... Så nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe en brukt simo bagvogn å bruke en stund framover til han kan begynne å sitte litt. Men er ikke noe vits i å kjøpe om han vokser utav denne like fort... Så hvor langt og gammelt er barnet til dere som bruker vogna nå evt. hvor lenge brukte dere vogna? Og er den så lun og god som den virker? Er jo ikke SÅ lenge til jeg kan ta i bruk voksiposen, og funka fint med storebror, men føler liksom alikevel at sportsvogna er litt lite lun...Men er kanskje ikke så mye verre enn bagvogn når fottrekket er på?? Ble mange spørsmål her, men håper noen har litt erfaring å dele! Er så usikker på hva jeg skal gjøre...
jordbær mathilda Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Jeg brukte den til lillemor.. Var kjempe fornøyd, og den er romslig.. Hun sov godt i den, brukte den til hun var ca.året, kunne fint sove i den lenger.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg har en Simo bagvogn til gullet mitt. Var ny i fjor. Målte den nå, og innermålene er rundt 82-84 cm... Er en super vogn.. :-) Gullet er nå 4,5 mnd. Det er mulig å sette opp ryggen og er feste til seler også, så kan brukes når de er litt større også.
LegallyBlond Skrevet 13. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2007 Takker for svar =) Tror jeg heller litt mot å kjøpe bagvogn jeg! Men tar gjerne imot flere erfaringer
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Jeg kjøpte den vogna når sjarmtrollet var litt eldre, han har nå blitt 75 cm, og 9 mnd og nå har vi bytta til sportsvogna, for den begynte å bli litt snau. Men syns den var fin for han har alltid vært ganske lang, og sjarmtrollet likte at jeg kunne sette opp ryggen, var veldig fint å sitte der og titte og leke, alle lekene rant ikke ut av vogna =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå