Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Han går og legger seg våken. begynner og gråte og vi går inn etter en stund og roer ha ned... når han er rolig går vi ut og lokker døra. (har prøvd og ha den åpen oxo.. neste gang har gråter er det enda høyere og mere intenst. han ligger og gråter til og fra i ca 30 min. da orker jeg ikke høre på han lenger og tar han opp. så fort jeg setter med med han i stua så sovner har... hva skal jeg gjøre han må jo lære seg til og sovne selv. han e foresten 3 1/2 mnd. noen råd og komme med??
Pøh! Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Kanskje du kan sitte ved siden av sengen og kose med ham, la ham vite at dere er der. Det gjorde jeg i starten og når han er urolig.
Chunky81 Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 har en slik baby jeg og.. bare at han er 2 1/2 månede.. de siste dagene har eg har prøvd å legge han på sofaen på dagen og så sitter jeg ved beina hans til han sovner (bedre alternativ enn å holde han som må til ellers). tror bare han må se folk, eller ha kropskontakt for å sovne. skal begynne med kose klut/bamse/pledd for å se om det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå