Luni82 Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Skal gi en flaske med tillegg hver kveld, men er ikke så veldig dreven. Var på butikken og kjøpte Hipp1, men ble litt usikker når jeg kom hjem om det er den jeg skal bruke. Hva er forskjell på 1 og 2?? Tuppa er 4 mnd og får bare morsmelk....så dette skal kun gis som tillegg....hmmm håper noen kloke hoder kan svare. Lurer på en ting til forresten.....når det gjelder avføring så sies det at så lenge babyen bare får morsmelk er det normalt at det kan gå 14 dager mellom hver gang. Hva når babyen får morsmelk og en flaske mme på kvelden??? Jaja det var det jeg undret på i dag dere
Nenya^juni2010 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Såg ett innlegg her et sted med forklaring på hva som var forskjell på 1 og 2.. 2 er ikke mme, men morsmelktillegg! Skal altså ikke erstatte mm/mme.. Skal se om jeg finner innlegget, er så elendig å forklare selv:) De sier vel at alt fra flere gang om dagen til en gang i uken er normalt, er det jeg har hørt iallefall... Tror ikke det er noe forskjell, men et tips er jo uansett å bruke malt i mme for de kan fort bli harde i magen av det...
Mamma til to tette Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Det er kun når du gir fast føde at du skal over på hipp 2 så du har kjøpt rett. Vet ikke helt hva jeg skal si er normalt ang avføring, når det bare er en flaske i døgnet så burde mm gjøre at avføringen går som normalt. dvs det som er normalt for babyen din nå. Du har ikke vurdert grøt da? De anbefaler jo heller det for mm barn enn å begynne på mme. Bare en tanke, uansett lykke til!
Nenya^juni2010 Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/10287467 Der er tråden om HIPP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå