Gå til innhold

Jeg vil bli enda tynnere!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 175 cm høy og veier 63 kg.

Slank ja, men var nede i 59 kg for 2 mnd siden...

Vil tilbake dit!

Uff, er redd for at jeg skal utvilke en SF...

Vil sulte meg...vil være syltynn igjen:-(

Hvorfor er det et slikt press på og være tynn?

Spesielt etter man har født barn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å løsdrive deg fra presset. Kjenn på deg selv, hva vil DU??

Skrevet

hallo!!! når du er 175 cm og veger 63 det er ikke mye.. gjennomsnitt er 65.. jeg veger 68 og er 174 cm.. er bare trist å tenke sånn!!!

Skrevet

Ja gurimalla for ett problem du har. Jeg er 1.64 og veier 90............

Skrevet

helt alvorlig jenter, her er det en som sier at hun frykter spiseforstyrrelser!!! for henne er faktisk dette et alvorlig problem!

jeg vil faktisk råde deg til å snakke med legen din, så du kan få hjelp derfra, før du får en sykdom.. lykke til da.

Skrevet

Du vet du har en vrangforestilling om hvordan du ser ut, jenta mi? *klemme*

Snakk med legen din - men ORDENTLIG. Si det du har skrevet her; at du faktisk er redd for å utvikle spiseforstyrrelse. Ikke bagatelliser følelsene dine.

Still deg selv noen spørsmål:

Hva tror jeg blir bedre i livet mitt hvis jeg blir tynnere?

Hva føler jeg at jeg kan unne meg hvis jeg klarer å bli tynnere?

Vil jeg føle meg mer verdt om jeg blir tynnere?

Hva hvis jeg blir tynnere, men alt annet fortsatt er det samme? Vil jeg bli skuffa da?

Skrevet

Du vet du har en vrangforestilling om hvordan du ser ut, jenta mi? *klemme*

Snakk med legen din - men ORDENTLIG. Si det du har skrevet her; at du faktisk er redd for å utvikle spiseforstyrrelse. Ikke bagatelliser følelsene dine.

Still deg selv noen spørsmål:

Hva tror jeg blir bedre i livet mitt hvis jeg blir tynnere?

Hva føler jeg at jeg kan unne meg hvis jeg klarer å bli tynnere?

Vil jeg føle meg mer verdt om jeg blir tynnere?

Hva hvis jeg blir tynnere, men alt annet fortsatt er det samme? Vil jeg bli skuffa da?

Skrevet

Stakkar deg, du må jo ha det helt grusomt... Buhuuuu!! Begynn å grin!!

Skrevet

Tror ikke nødvendigvis du har SF, så lenge du ikke er sykelig opptatt av det. Da mener jeg dropper måltider, lyver om hva du spiser, jogger en tur fordi du spiste en bit sjokolade, teller kalorier..osv

Ikke rart du vil bli tynn. Det er jo så stort press i media!!

Bra du er obs på å ikke utvikle SF. Jeg har selv hatt det og det er slitsomt. Jeg ønsker fremdeles å bli tynn, men er ikke sykelig opptatt av det lenger.. Spis sunt, tren og fokuser på en sunn kropp! ikke en syk kropp..

Skrevet

herregud for noen frekke svar HI får da! bare fordi dere ikke er like tynne så trenger dere vel ikke å være slemme og ondskapsfulle for det?!

hva hvis hun holder på å utvikle et sykelig forhold til mat og vekta si.... da hjelper det vel ikke akkurat å få sånne kommentarer...

jeg er selv overvektig, og missunnelig på de som har en normal slank kropp, men skulle vel ikke finne på å være sååå spydig å rakke ned på de som har problemer andre veien.

trist å se at det er så lite empati på en side som dette!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Helt enig med deg!

Sykt at folk ikke greier å se alvoret i HIs innlegg, og i stedet gjør narr av henne...makan til mangel på empati. Disse folka må jo ha store problemer med misunnelse selv...håper de også innser at det så slipper andre å få sånne stygge kommentarer!

Til HI: Ta dette opp med lege eller så kan du jo sende mail til

http://www.iks.no/iks/kontakt/

Skrevet

oi, du eg må bare beklage så utroli mye!!

var veldi frekk i eit innlegg her.. men trodde at sf betydde svangerskaps forgiftning!!

snakk med legen din, forklar alt..

beklager så utroli mye!!

Skrevet

herregud så stygge noen av dere er..

hun sier jo dette er et problem for henne..

ha litt forståelse..

syns også du skal få noen å snakke med HI..

sender deg mange klemmer.

Skrevet

Skjønner godt du er missunelig Catla!!

Du er jo døds FEIT og stygg!!

Jeg har sett deg.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er det du som er anonym 23:19, legøya? Hvis du trodde at SF i dette tilfellet betydde svangerskapsforgiftning, så skjønner jeg faktisk det svaret du gir, og håper HI ikke blir lei seg av det. Selv leste jeg det som symfyse-fundus før jeg skjønte hva det egentlig var.

Skrevet

off ja, det var nok meg.. men håper virkeli HI leser dette!! har kjempe dårlig samvittighet!! har lyst å vite hvem det er å sende pm!!

Skrevet

HI her.

Går bra det legøya. du er tilgitt:-)

Men gud for noen frekke svar..heldigvis er jeg såpass voksen at jeg heller synes synd på de uvitende sjeler som bare kan slenge dritt!

Sier vel mest om dem...!

Skrevet

Hei, skjønner litt hva du mener.. hadde bra kropp før. Men nå er jeg 166 å veier 74 kg!! det er mye.. men trur det går ned med tid... å da skal jeg vise alle ikke mødre hvem som har best kropp.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...