Lavendel*06*10* Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Noen ganger får jeg veldig vondt i puppene (begynner der) , det kjennes ut som melkespreng.Jeg får fortsatt klemt ut litt melk innimellom (1,5 år siden jeg ammet, i 1 uke), men bare fra den ene puppen. Smerten går ikke over etter jeg har klemt ut det som er mulig å få ut, men fortsetter over hele brystet og bak i ryggen samme sted (som puppene). Det er vanskelig å puste ordentlig når dette skjer.. Varer kanskje 15-30 minutter.. Dette har hendt meg før graviditeten å (da klemte jeg såklart ikke ut melk) .Men samme type smerter.. Hva i all verden kan dette være? Kanskje det skjer sånn ca hver 4 mnd eller no..
Skravlemamman Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Aner ikke, men siden jeg er av den typen som bekymrer meg for det meste så hadde jeg helt sikkert tatt meg en sjekk:-)
Lavendel*06*10* Skrevet 13. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg er da av typen som sjeldent /aldri drar til legen.. he he
mamma sin kompis Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Skader ikke å dra til legen. Har ikke peil hva som feiler deg. Liker heller ikke å "plage" legene, men de er jo til for å hjelpe Bestill deg time med en gang du Lykke til!
Nit@™ Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Er det mest vondt når du puster inn eller ut? Sto det ikke om noe slikt her for noen dager siden da? Kan det bare være at musklene trekker seg sammen? En slags krampe kanskje?
Lavendel*06*10* Skrevet 13. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2007 Det er vondt å puste i det heletatt.. he he.. Ei venninde av meg lurte på om det kanskje kunne ha noe med angst å gjøre.. Men jeg har ikke angst.. som jeg vet om.. ? he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå