Frk Vims Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Vondt i korsryggen, småkvalm og pupper som stikker i kaldt vær. Herregud, blir litt skjelven ved tanken... Har riktignok fantasert litt om en aller siste baby, men slettes ikke tenkt å sette fantasiene ut i det virkelige livet akkurat nå! Har begynt i ny jobb i høst, det er vel egentlig det strste minuset. Stemmer mistanken blir det barn nr 4, må jo innrømme at jeg er litt "redd" reaksjonene til folk også.. Bruker minipillen, men vet jeg har glemt ei denne perioden. Ikke det at jeg tror at det trenger å gi utslag, men det er denne følelsen da... Hjelp, skummelt dette!!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Det er ikke vits i å bekymre seg før testen er tatt;-) Jeg har ikke tall på alle de gangene jeg har følt meg gravid uten å være det. Og når jeg faktisk er gravid, så føler jeg ikke noe på forhånd... hehe;-) Håper du får svaret du ønsker!
Frk Vims Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Hehe, du har helt rett!! Er egentlig litt usikker på hva jeg ønsker slags svar! Varierer fra om jeg er på jobb eller hjemme!!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Haha, jeg skjønner akkurat hva du mener. Vi har to og begynte prøvingen på nr 3. På el-dagen ombestemte jeg meg, så nå får vi se om jobbingen på forhånd ga resultater. Er jeg gravid så er det supert, er jeg ikke gravid så er det også supert...;-) Minsten er 21 mnd og det er såååå deilig nå som han begynner å bli littegranne selvstendig! *nyyyte*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå