Gå til innhold

Edderkopper! Hjelp!

JuleMette-OverBekkenEtterGrøt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så vanvittig mange, usannsynlig store edderkopper her. Vi bor i sokkelleilighet og flere ganger om dagen må jeg kaste ut slike monstre av noen edderkopper. Jeg har aldri sett slike enorme edderkopper før inntil jeg flyttet til denne leiligheten og de begynner å gå meg på nervene.

Jeg må riste alle klær før de kan tas på og sjekke senga før jeg legger meg, og jeg går rundt og klør fordi jeg føler at jeg har dem på meg hele tiden. Det værste er nesten at jeg ser for meg at det skal krabbe noe sånt på lillebopen når jeg sjekker på henne om kveldene... Usj:(

Er det noe jeg kan gjøre for å få dem til å trives dårligere her hos oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater egentlig å åpne slike innlegg, da jeg har skikkelig angst for disse grusomme dyra:((

Her i huset har vi og problemer med edderkopper.

Første året var ille!!!

Men, så ble det drenert her i fjor, og det hjalp masse!!! Pluss at jeg ( etter å ha sovet oppe i stua i 4 mnd året før) drev og sprayet rundt alle vinduer, lufteluker, hjørner etc etc,.... med noe som heter KVITT!!!!

( får kjøpt det på endel malebutikker, plantasjen o.l.)

I år, har jeg ikke fått tak i dette middelet ( bor på bygda jeg serru) og sover igjen oppi stua ;))

( får et par bokser til helgen ;))

og jeg har igjen litt problemer med disse ;(((

Men, dette hjelper garantert!!! Fordi der det sprayes med dette ufarlige middelet ( som skal brukes inne) der går ikke edderkoppene!!

Samme med sitron! Der man smører sitron, der går ikke disse krypa!! Jeg brukte en god del sitron i fjor, og har faktidsk glemt det inntil jeg skrev det her nå, for det og hjelper!!!

Så kjøp KVITT! og spray "overalt" det hjelper garantert!!!

Skrevet

De dør ikke av det middelet? Jeg vil ikke drepe, bare få dem litt på avstand...

Jeg vet at de betyr lykke, og jeg er egentlig litt glad i slike småkryp, men det kan bli litt mye av det gode altså...

Skrevet

Nei, de dør ikke! :)

De bare går ikke der det er sprayet!

De snur og går et annet sted - for å si det slik ;))

Skrevet

haha ;))

Aner ikke. Men når du nevner det skulle jeg hatt en slik spray selv og ;)) hihi..:))

*ler meg ihjel*

;)))

Skrevet

Du har ikke sett store edderkopper før du har sett de jeg har i huset...

:o/ Yikes!

Jeg er skvetten selv, men kryper de sakte,kan jeg faktisk gå så langt som å drepe dem med dopapir (IKKE de store!)

Vi har wolfspiders.-...grøss! (søk på nettet,ser du spiders...wolf spiders er digre beist!

I går skulle jeg plukke opp noen klær fra badegulvet.

Alle kunne høre meg hyle "MAMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!UÆÆÆÆÆH!" Ja,jeg skvatt.Skal jeg innrømme..det var en sånn cricket!Svart gresshoppe. Og jeg trodde det var en diger edderkopp som hoppet høyt i været!

Takk....nå vet jeg jo godt hvor mine håpefulle, iallefall 2 av dem, har fått fobien sin fra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...