Gå til innhold

madeleine

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror dere d er foreldrene som har drept henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OM det er det, skal jeg aldri i hele mitt liv verken stole,eller tro på noen mer...

Skrevet

brennsikker på at mora drepte ho...

Skrevet

Hmm...stoler ikke helt på det korrupte portugisiske politiet jeg, som er presset til de grader. Tror man skal være forsiktig med å dømme noen som helst i denne saken. Kan ikke helt se motivet de skulle hatt for å drepe henne. Det er heller ingen hemmelighet at mye av det pressen har skrevet ikke har vært sant.

Kan bare tenke meg hvor jævlig de må ha det om det faktisk er slik at de ikke har noe med forsvinningen å gjøre. Tenk å miste barnet sitt og i tillegg måtte sone for å ha drept henne, og så miste begge de andre barna sine. Husker Natasha saken hvor moren også der ble mistenkt. Men hun dukket jo 8 år senere..Hadde hun ikke dukket opp hadde aldri moren blitt renvasket.

Skrevet

ja tror hun skulle dope henn for å få henne til å sove og drepte henne ved et uhell og klarer ikke innse hva hun har gjort... tror åsså de har hat liket av datteren med seg i lengre tid... åssen ellers forklarer men at hundene finner lik spor og de finner dna av datteren i en bil de leide 5 uker etter dattern ble borte!!

Skrevet

uskyldig til det motsatte er BEVIST.!!

Skrevet

Hørte dere han norsk politimannen som gikk ut i radio i går og sa at det skulle vel egentlig godt gjøres at de klarte å skjule liket i 25 dager uten at det begynte å råtne eller lukte for så å få det inn i bilen og kun avlegge et bittelite spor...

Jeg stoler nok ikke helt på portugisisk politi heller. Mye prestisje i saken.

Skrevet

Selv om de mener å ha funnet dna fra Madeleine i leie bilen , så var det faktisk en leie bil ! Tenk om de som eventuelt tok Madeleine leide samme bil som foreldrene noen uker før?

Vanskelig å si mye spekulasjoner i denne saken.......... Men jeg kan ikke forstå hvordan foreldrene skal ha kunnet gjemme liket av henne så lenge..............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...