Gå til innhold

Sko til SMALE føtter! (Gutt snart 4 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg virkelig punge ut med 700-800 kr for et par sko til lillegutt på snart 4 år?

Han har smale, men lange ben. Bruker 29/30 i sko.

De eneste skoene vi har prøvd som passer han er eccosko. De er jo smale, men DYR. Han har et par av de og kostet 750 kr...

Sånne vanlige sko til 200-400 kroner blir ALT for stor i bredden. Dette gjør at han "vasser" i dem selv om de er akkurat passe i lengden.

Nå er det bare 2 skobutikker her jeg bor og de har ikke helt det store utvalget....

Tips noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok dessverre du må det. Jeg har hatt smale bein hele livet, og det eneste som har fungert på meg er Ecco... Datteren min har forholdsvis smale bein, men ikke så smale som meg... Hun bruker mest Ecco, men i vintersko har hun i fjor brukt Viking, som satt godt på, og i sommer har hun hatt Skofus. Skofus sitter ikke perfekt, men her i byen hadde de ikke Ecco sommersko i hennes størrelse, så da måtte vi bare ta det beste som var her... Har du prøvd gjennom alle skoene i byen? Hender at noen andre har noen smale modeller, men ikke ofte...

Skrevet

Tusen takk for svar.

hehe, byen og byen. Nærmeste by er 4 timer unna:o)

Men, jeg kom plutselig på at jeg ikke har sjekket sportsbutikken. De har jo sko der også. Får håpe jeg gjerne finner noe der:o)

Ellers så skal jeg snart en tur hem til Bergen så vi får ta oss en runde da.

Skrevet

Har sånne "italienske" føtter han da..

Ecco er jo et greit merke.. ellers må du bare lete.. Puma og adidas har en del smale modeller.

Hvor i landet bor du da?

Vi handler sko på grensen og på Agnar Hagen (bogstadveien), der har jeg sett en del smale skomodeller

Skrevet

Ja, ecco er kanonbra, men dyrt. Må nesten ha mer enn et par joggesko. Meget aktiv gutt:o)

Bor i sogn, så her har de ikke det største utvalget akkurat.

Vet puma har smale sko, de er i hvertfall litt rimeligere enn ecco.

Får sjekke sporten i morra, de har gjerne puma der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...