Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Nå har vi vært forkjøla hele familien i nesten ei uke. Jeg og småtten har blitt bedre og var tilbake til bhg og jobb i dag, mens gubben bare har ligget på sofaen og okket og uffet seg i dagevis. Så gikk jeg litt lei da..Siden jeg har blitt nødt til å ta ansvar for alt hele tiden selv om jeg også var syk. Så sa jeg at han fikk pelle seg til legevakta siden har var så dødssyk. JEg var helt sikker på at han bare skulle få beskjed om å ta seg sammen, men neida. En alvorlig bakterieinfeksjon og han fikk ikke lov til å risikere å smitte meg og småtten. Så nå bor han hos svigermor i noen dager mens jeg sitter her og lurer på hvordan i huleste jeg skal få dette til å gå opp men skiftarbeid, barnehage og alt annet som skal gjøres...Skal være litt forsiktig med å mobbe syke menn neste gang jeg...
snartmammapåny Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Huff da, stakkars dere. Om det var han som skulle passe småtten når du var på jobb så må du jo ta en egenmelding på syk barnepasser. Barnet kan da ikke være alene. Håper han blir fort frisk igjen da.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Oisann, er nok lurt det å ikke mobbe syke menn, hihi. Men du er ikke verdens verste kone, du verdens beste mor og kone som har klart og holde hjulene i gang enda du selv også var syk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå