*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Er det mulig? Vesla fikk en ts malt i grøten sin i kveld, da hun har fått så sjelden avføring etter vi begynte med grøt. I kveld ville hun liksom ikke roe seg skikkelig, så lurer litt på om det kan virke motsatt? Men hun er forkjølet også da, så kan jo være det og.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Min unge fikk veldig vondt i magen av det. Noen får luftplager av det. Vi bare kutte ut malt og gav lactulose ved behov til han var gammel nok til sviskesaft og frukt, noe som hjalp like bra:)
Stor_smil Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Er det lenge siden hun har hatt avføring nå da? Det kan jo være malten har satt litt fart å tarmene, og dermed gjør henne litt urolig. mulig det blir en bajs i løpet av natten ;-) Men selvfølgelig. .. det kan jo være forkjølelsen også. God bedring til henne.. håper hun finner roen etterhvert
Hiv o'hoi Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Sebastian får kjempe vondt i magen av malt.
¤MegOgMini¤ Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Vi ga malt for at han skulle få bæsje lettere vi da.. og ikke få så vondt i magen.. hmmm
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 12. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2007 Det jeg mener malten er for også. Nå har hun ikke bæsjet siden søndag, og da var det 5 dager siden sist... Men hun har endelig sovnet nå, etter jeg ga henne en paracet- så NOE var det, men vet jo ikke hva da:-(
It's all about me Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Bare synser litt nå, men det er gluten i malt...... Så for noen kan det sikkert bli litt hardt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå