FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 litt nysgjerrig på dere jeg:o) love tapas,mm får vann i munnen
LivetErEnLek Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Mine favoritter er marinerte sopp, blåskjell dampet i tomat, hvitløk og ingefær, chilli og hvitløksmarinerte scampi, kyllingklubber, marinerte aspargesbønner, spekeskinke, brie, oliven, soltørka tomater, aioli, brød, patatas bravas. NÅ blei jeg sulten nå!
Gjest ->>- Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Varierer veldig. Men f.eks: Diger salat, potetbåter, scampi og kamskjell i chili eller karri, pitabrød med fetaost og spinat, hjemmelagede kjøttboller med chili og urter, grilla kamskjell i no' saus, strimla kyllingfilet i no' saus, asparges med spekeskinke ... Brød og aioli.
*ale* Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Saltbakte småpoteter, kyllingspyd med div marinade, fyllt sopp, fyllte egg, innbakte skiver med svinefilet, ost, aioli, div sauser, søtstekt hvitløk, fyllte småløker, spekemat, grønnsaker- rå eller stekte, mmmmmm...
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 hvordan lage marinerte sopp eller fylt sopp, me love mushroom:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå