Gå til innhold

Tannpuss..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har små som kniper igjen det de er god for, og hyler som besatt? Er 20 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får bare lov til å pusse nede, og har en vill kamp for å få lov til å ta tennene oppe, han er bare litt over et år da:) håper det går over etter hvert, når han skjønner at tannpuss slipper han ikke unna uansett hvor mye han skriker...

Skrevet

Sønnen min på 14 mnd syns heldigvis at tannpussen er noe artige greier. Vi sitter på gulvet sammen. Vi pusser tenner annenhver gang. Først får han pusse litt, så overtar jeg, så han igjen osv. Og så synger jeg sanger om tannpuss, og det går supert.

Men skjønner at det må være frustrerende når de ikke vil. Prøv ihvertfall så godt du kan å gjøre tannpussen så positiv som mulig. :)

Skrevet

Gutt 15mnd...værste han vet er å pusse tennen uansett hva jeg avleder han med,men slipper ikke unna.Roer seg kanskje etterhvert:)

Skrevet

Her går det litt opp og ned. None ganger gaper hun som bare det, andre ganger nekter hun. Pusse må vi uansett, så om hun nekter må vi bare holde å pusse ivei, men artig er det ikke. Blir blid igjen når hun får fluxen sin da.

Det som fungerer best her er å si slikt som "Oj, der så jeg en liten apekatt, den må vi pusse bort! Og der er det ei løve! Neimenn...Bestefar? Han kan da ikke være i tennen dine. Han må vi og få pussa bort." Grimaser kan jo og hjelpe, da ler hun og åpner munnen så vi får putta kosten inn noen sekunder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...