Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Har de bytta frå barnesete med 3-punkt sele, til barnesete med vanleg barnesete??? Dattra vår er 2.5 år og me lurer på kortid me kan bytte? Ho veier 16.5 kg.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Hvis hun sitter fremover nå ville jeg ha byttet. SItter hun bakover ville jeg ventet til du ikke får trykket henne ned i setet!
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Enig med tosøtesmå... Hun bør sitte bakovervendt enda, men om hun sitter fremover ville jeg byttet til beltestol... :-)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 ho sitter framover...og har gjort det heile tida.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Da ville jeg gått over til beltestol, så minsker du belastningen på nakken hennes i en evt kollisjon :-) Det finnes mange kjempegode stoler, f.eks. Maxi Cosi Rodi XR, Britax Kid Plus, Recaro Start og Concord Lift Evo PT :-)
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Vår sønn på 2 og et halvt sitter i Recaro Young Sport. Her kan du bruke setets 5 punkts sele til 18 kilo, og så bytte over til bilens sele etter det. Velid fornøyd!! Skal holde til 36 kilo, men det vet vi jo ikke ennå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå