snartmammapåny Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Først og fremst, ble grådig usikker på om det heter ofisielt eller ofesielt... men det spiller igrunnen ingen rolle, jeg er på slankekur. Skal ned iallefall 5kg, og om det går bra så tar jeg likså godt 5 til, så totalt 10kg hadde vært helt supert! Veien til målet er tøff nok, kutte ut alt snop og brus og kliss alle dager utenom lørdager. OG det blir en god del som kuttes ut, iallefall brus, er en skikkelig brusdrikker. Kan godt helle nedpå en 1,5l flaske selv på en kveld. *grøss* I tillegg skal jeg fortsette å trille lange turer. Har igrunnen blitt flink til det da, men skal gjerne legge på en ekstra runde for trimmen sin del;) I går var første dagen, eller det vi kan kalle nedtrappingsdagen. Gikk en laaang tur og drakk bare et lite glass cola. I dag har snopet og brusen blitt byttet ut med epler ov vann tilsatt litt sitron for smakensskuld. Skal tro hvor lenge det går før jeg sprekker..? For øyeblikket er motivasjonen der, og håper den henger med til de ekle kiloene som har hengt seg rundt magen min er borte. Andre som vil være med på slankingen? Trenger muligens noen å motivere meg sammen med når snopet begynner å rope fra kjøkkenskapet;) Eller når jeg føler reolene i butikken nermes bøyer seg mot meg når jeg passerer og snopet bare detter oppi kurven...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg vil joine!!!!!!!!! Er så glad i godis he he, men MÅ kutte det ut!! 3 uker siden fødsel, og har litt som skal bort her ja ;o) Men kan ikke slanke slanke meg da, siden jeg ammer, men kan absolutt kutte ut godteri!!!! Så jeg blir m deg!!!!!
ketosina Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 jeg er med jeg og! jeg har nå holdt meg 2 uker uten brus. Jeg har drukket cola og pepsimax daglig siden jeg var 18, altså i 8 år!!! og ikke bare et glass daglig, gjerne 1,5 liter... Men nå drikker jeg bare vann! er egentlig glad i vann, det har bare vært en uvane å drikke brus. Men nå er det stopp! tar gjerne et glass om jeg er på besøk, men brus finnes ikke i huset lenger. Men jeg joiner på å ut å gå altså. Der må jeg bli flinkere. og det skal jeg bli! i morra skal jeg og bikkja på en kjeeeempelang tur i skogen! vanligvis er det gubben som går tur med ho, eller ungene i nabolaget. Men nå skal jeg ut hver dag!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Jeg er på min 3.dag jeg.. Det er så vanskelig!
snartmammapåny Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 Godt vi er flere:D Går bra her i dag, motivasjoenen er på topp, men så er jeg bare på dag to.. hehe I morgen blir nok myyye verre. Men jeg skal være sterk! Skal klare å gå ned de dumme kiloene som har inntatt kroppen min. Har dere mange kilo som skal bort eller?
Diva Muffin Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Prøv offisielt, du Velkommen i klubben! Jeg er en innbitt slanker, selv om jeg har slækket en god del de siste dagene.
snartmammapåny Skrevet 12. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2007 hehe, tenkte faktisk litt på det med to f-er og etter jeg hadde postet;) Men kom til det at det var nok rettskrivingsprat i min egen slanketråd;) Kanskje kan mitt neste prosjekt, etter slankingen, være å melde meg på et rettskrivingskurs;) For det er vel det neste jeg skulle hatt;) MEN aller først, vil jeg ha en flott kropp;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå