Gå til innhold

Hva gjør man på "1års dagen"?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mistet min lille gutt for snart 1 år siden, sen abort, og lurte litt på hva jeg skulle gjøre på 1 års dagen?

Kommer jo til å kjøpe blomster og dra på graven, men jeg føler ikke det er nok..

Er det noen som har noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noe spesielt du gjordet under graviditeten?

Vi bowla masse under graviditeten..,så når vi kom til termindagen,dro vi på grava og dro å spilte bowling:)

 

:)

¤S¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg.

Slike dager vil alltid være veldig tunge. Vi hadde med heliumsballonger til kirkegården som vi slapp opp til himmelen. Det var veldig fint for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

vi har bestemt oss for å ikke sette opp gravsten til han før på 1 års dagen hans så det blir som en liten gave feiring for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei!

Kondolerer i tapet på sønnen din:(det er så ufattelig trist og vemodig å miste et barn. Jeg har ikke opplevd det selv, men han jeg er sammen med har det,for snart 3 år siden..da hans lille gutt hadde "1 års dag" dro vi på graven,hadde med blomster m.m..etterpå tilbrakte vi en rolig dag sammen bare,uten noe stress..jeg tror han brukte dagen på å tenke på sønnen sin,men gjorde ikke stort annet..man kan ikke gjøre så mye,annet enn å tenke veldig mye på den man har mistet. Håper svaret ikke ble for "enkelt"..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tenk på den dagen veldigt mye og jeg tenkte jeg skulle gøre som den andre her inne og sende opp en ballong=)jeg vil gøre den dagen så fin som muligt jeg vil ikke forbinde hans bursdag med sorg,vil prøve å feire den dagen.tenkte ha kake og at bare jeg og min sambo koser oss...og bare ge alle tanker til våren fantastiske sønn.

Har tenkt å feire den dagen så lenge jeg lever...

han har ikke fått sitt liv her på jorden men han ska få sin bursdag varje år=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Hei!

Vi var kansje litt "alternative"

Det er litt over ett år siden nå vi mistet tvilling jenter.

Mannen min tok seg fri fra jobb.

Vi var en tur på graven og tente lys, før vi kjørte til en plass der vi holder på å sage ved. Så sagde vi ved. Og om ettermiddagen og kvelden var vi invitert på middag til min bror.

Det var deilig å være ute i frisk luft og bruke kroppen .Bare være sammen meg om mannen min.

Også ver det veldig godt å slippe å tenke på å lage middag og sitte hjemme alene. Før vi gikk å la oss om kvelden såg vi gjennom albumen med bildene vi tok av jentene.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei. min lille sommerfugl fyllte nettopp 1 år. jeg var veldig usikker hva jeg skulle gjøre så jeg tok dagen som den kom.

 

slik var ett års dagen: jeg sto opp kl 7, laget muffins. jeg bare måtte lage noe selv om hun ikke kunne smake... laget en kjempe stor og fin oppsats til grava, avtalte å møte mine alle nærmeste på grava kl 14. jeg tok med blomster og muffins, og møtte opp. vi tente lys. mange var samlet uten jeg var klar over alle som dukket opp. det gjorde veldig godt;) så delte jeg rett og slett ut muffins som vi spiste ved grava.

 

slik var vår lille feiring=) resten av dagen tilbragte jeg sammen med min kjære. vi slappet av, gikk tur og koset oss med en film=)

 

det var deili å vise at vår lille sommerfugl ikke var glemt, og at hun likevel fikk en ett års dag til tross for at hun selv ikke fikk ''delta''.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...