Gå til innhold

Hvordan ser din "bedre" halvdel ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 172 cm høy, mellom blond (3 mm med hår eller no). Kjekk (selvfølgelig). Veltrent ...................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 1.90 høy, kobberfarget hår, litt rufsette, men fin frisyre altså. Veldig sportslig og kjekk=) verdens snilleste øyne=)

Skrevet

Min ser i hvert fall bedre ut en det slappe droget han er gift med... Han er og trener med en kompis og jeg ligger her og går i ett med sofaen.

Skrevet

Han er 1,70 høy,mørkt pinnekort hår,har en liten pappa kosemage med hår på brystet, han er MANN :o)

Verdens snilleste øyne som er brune og deilige å se på.

Sjarmerer meg hele tiden med sitt vesen og får meg til å le:o)

Min beste venn og litt til;o)

Skrevet

Og jeg passer på at sofaen ikke stikker av :o)

Skrevet

190cm høy, brunt hår med litt kobberskjær, grå/blå/grønn/brune øyne (mørk ubestemmelig farge med andre ord), begynner å bli mer veltrent nå når han skal "få valuta for pengene han betaler til Elixia", og det digger jo JEG ;o) MYE hottere enn meg for tida i alle fall!!!

Skrevet

175 høy,mørkt hår, brun,blå nydelige øyne og ett sjarmerende smil :) kraftig bygd:)

Skrevet

Litt over 180 høy, passe muskuløs, mørkebrunt hår, nydelige klarblå øyne, vakkert smil og bare deilig :)

Skrevet

1.84 høg, slank, brunt rufsete hår, litt sexy skjeggstupper, fin rumpe og stram velproposjonert kropp:) I love him!!!!...og så er han jo bare så god!

Skrevet

Min har 3 dagers stubb, det er sexy det.... Og store blå øyne..

Skrevet

ca 1.80 høy, kraftig bygd, men en god del muskler (oki, masse da ;) ), deilige og myke kysselepper, store lyseblå øyne, full av tatoveringer og sexy smultring-skjegg. helt NAM!!!

Skrevet

ja, og så har han farget håret sitt svart da :) egentlig er han blond...

Skrevet

1,90- normal slank. innmari guttepen.............

Skrevet

Min er ca. 175 cm høy, mørk brunt rufsete hår og nydelige brune øyne med litt grønt i.

Deilig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...