Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Hei. Jeg skal til legen i morgen, gruer meg! Har hørt så mye om at leger ikke tar gravide på alvor, og sier at graviditet ikke er noe sykdom.. Jeg vet jo selfølgelig at det ikke er noe sykdom. Men jeg må bare høre her inne først (tror kanskje jeg begynner å få bl...) om hva dere tror det kan vere? I den siste uken har jeg kun hatt en liggestilling, og det er rygg. Blir sliten etter et par minutter av å ligge på sidene, og på magen er ikke så veldig behagelig det heller pga stooor mage. Er 22 uker på vei. Når jeg sitter får jeg vondt i nakken vist jeg ikke støtter ryggen, hoftene får jeg vondt i når jeg ligger på de og når jeg tar i noen løft.. Når jeg går kjennes det ut som hele ryggen presser seg ned altså mot bekkenet, veldig ubehagelig. Halebene verker når jeg har stått lenge.. Noen som har hatt samme plager..og vet hva det kan vere ?
Buick Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Det kan i allefall vere bekkenplager du beskriv etter mi meining. Eg har det ikkje heilt på same måten som deg, men har litt bekkenløsning. Brukar ei pute mellom beina når eg søv, men eg har det også mest på innsida av bekkenet. Mange gongar eg kjenner det nederst i ryggen om eg går eller står for lenge. Dersom legen ikkje tek deg på alvor så prøv å prat med jordmor i staden kansje. Kontakt fysioterapeut også kansje. Dei veit mykje om bekkenløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå