Gå til innhold

Luft i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehem, altså. Er det bare meg som har innmari mye luft i magen? Dette begynner jo å bli et sosialt problem... Er 36 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skriver meg opp på den!

Fatter ikke at det går ant.. Blir det aldri tomt? :)

Skrevet

Har hatt det slik siden veke 35...men det har komt seg litt no...er i veke 38. Men grusomt plagsomt!!

Skrevet

Hm. Er det noen som har forslag til hva det kan komme av? Har det noe med forestående fødsel å gjøre, eller har det skjedd noe annet underlig med kroppen min? Synes da at jeg spiser som før. Jeg må snart vurdere å sove på enerom... Noen tips?

Skrevet

Hei! Jeg har også hatt det slik litt til og fra i noen uker. Er 38 uker nå. Har det ikke noe med litt dårlig tarmfunksjon og litt slappere muskler i underlivet? kjenner at jeg kan lekke litt til tross for knipeøvelser i mange måneder... Jeg synes det er flaut jeg :).

Skrevet

Du har sikkert rett. Kjip grunn, hadde vært mye morsommere om det skyldtes nør forestående fødsel... Slappe muskler og dårlig tarmfunksjon. Hehe.

Skrevet

henger meg med her jeg.... irriterende det med den luften... er i uke 36+3 i dag...

Skrevet

Signerer her jeg også.. Blææ. Føler meg som en ballong om dagen.

Skrevet

Jepp, har akkurat samme problem. Men så gjorde jeg en liten research og fant ut kamille te var godt for det. Drakk noen kopper, i flere dager, og jammen hjalp det! Så kom helga, og ikke drukket kamille te, og fiser i ett sett og har luft smerter.. Bra samboer ikke er hjemme idag, for å si det sånn.. Uff...

31 dager til termin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...