Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Ehem, altså. Er det bare meg som har innmari mye luft i magen? Dette begynner jo å bli et sosialt problem... Er 36 uker.
Pampers123 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg skriver meg opp på den! Fatter ikke at det går ant.. Blir det aldri tomt?
Snart ferdig! FØDEKLAR Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Har hatt det slik siden veke 35...men det har komt seg litt no...er i veke 38. Men grusomt plagsomt!!
Nei! Ikke en til! Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Hm. Er det noen som har forslag til hva det kan komme av? Har det noe med forestående fødsel å gjøre, eller har det skjedd noe annet underlig med kroppen min? Synes da at jeg spiser som før. Jeg må snart vurdere å sove på enerom... Noen tips?
gladogspent Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Hei! Jeg har også hatt det slik litt til og fra i noen uker. Er 38 uker nå. Har det ikke noe med litt dårlig tarmfunksjon og litt slappere muskler i underlivet? kjenner at jeg kan lekke litt til tross for knipeøvelser i mange måneder... Jeg synes det er flaut jeg .
Nei! Ikke en til! Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Du har sikkert rett. Kjip grunn, hadde vært mye morsommere om det skyldtes nør forestående fødsel... Slappe muskler og dårlig tarmfunksjon. Hehe.
StineMor_2007_ Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 henger meg med her jeg.... irriterende det med den luften... er i uke 36+3 i dag...
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Signerer her jeg også.. Blææ. Føler meg som en ballong om dagen.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #9 Skrevet 15. september 2007 Jepp, har akkurat samme problem. Men så gjorde jeg en liten research og fant ut kamille te var godt for det. Drakk noen kopper, i flere dager, og jammen hjalp det! Så kom helga, og ikke drukket kamille te, og fiser i ett sett og har luft smerter.. Bra samboer ikke er hjemme idag, for å si det sånn.. Uff... 31 dager til termin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå