*dum&deiLig*™ Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 som har sendt sitt talentløse barn på audition. "Du er sååååååå flink!! Dommerene er bare teite" osv. Fyttikatta, er det virkelig sånn at mødre ikke klarer å høre når barna ikke har talent? Å sende dem på audition for å bli totalt slaktet er på grensen til barnemishandling...
~sjiraff~ Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 hehe.. håper idol og alle reallity TV er ut da snuppa kommer i den alderen ja..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 HAHAHA.. jeg skreiv akkurat det samme til kjæresten min på MSN. Håper jeg aldri blir en idol-audition-mamma. HEHE
Tommage♀♂ Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Hun moren som de viste nå, hun til den overnervøse jenta, syntes hun var en flink IDOL-mamma jeg. Da datteren ikke gikk videre sa hun bare "Men tenk at du turde å prøve! Jeg er så stolt av deg!" Det ER jo flott at hun turde å prøve, er det ikke? Ikke alle blir slaktet, og noen som ikke kan synge har nok godt av å teste ut sine egne grenser også, selv på tv.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 joda, hun var veldig fornuftig den mamma'n. Har ikke lyst til å være idol-mamma alikevel jeg da. Samtidig er det jo flott at de tar med seg foreldrene da.. og ikke bestevennen lzm.
*dum&deiLig*™ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2007 Hun var unntaket som bekrefter regelen... Flott at de tør å prøve, ikke alle som tåler total slakt på TV like godt som den datteren heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå