Mille** Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 ...har de ikke folk som er såpass glad i de at de skåner dem for dem selv!?? Hadde noen jeg var glad i sunget så stygt så hadde jeg sagt klart ifra hvis de hadde tenkt å drite seg ut på tv!!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Vet jeg synger skikkelig ille jeg, får høre det på hver fest. Men synger likevel, men hadde aldri i verden meldt meg på idol nei!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Tenkte akkurat på det samme selv. I hvert fall i de i tilfeller hvor foreldrene backer dem når de virkelig er dårlig!
Carnivale Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Tror ikke de har noen venner. Samme som de jentene som går rundt i to nummer for små klær, så mage og ræv henger utafor. De har heller ingen venner, som kan fortelle dem at de ser forjævlige ut
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Eneklte er morsomme når de gjør det for moro skyld (må jo ha sliike folk der å) og når de tar det me måte. Men de som krangler og griner over det og har den ekle stemmen.. Null sympati og et rart blikk fra min side over at det går an å være så patetisk. Skulle jeg meldt meg på idol.. Ville det vært som.. Oppropsdame liksom. Har ikke sangstemme (annet enn til gutten min!!! )
Gjest Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 jeg vet. noen av dem synger jo helt forferdelig. og hun som så spøkelser da..... også begynner jo nesten alle å gråte når de ikke går videre. assa, oddsen for å gå videre er jo så minimal, så man kan jo ikke tro man går videre ( hvertfall ikke de som ikke kan synge). man må jo heller bare bli glad for å gå videre- eller overlykkelig. man har jo lov å bli skuffet da:)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 ja herregud.. jeg fatter det ikke heller... de må da ha sunget for noen .. de må lyve da.. men modige er de.. det skal de ha.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 syns faktisk litt synd på de som ikke eier selvinnsikt....
Mille** Skrevet 12. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. september 2007 Ja, det er jo innlysende at de ikke eier selvinnsikt! Men det må da være noen som er glad nok i de til å fortelle dem at å melde seg på idlo er kanskje ikke så lurt! Hehe... ;o)
Mille** Skrevet 12. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. september 2007 Hehe....joda, mange av dem har venner, men de kler seg akkurat likens. ;o) Men foreldrene da, tanter, onkler, søsken, noen burde si noe!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå