Gå til innhold

Hva er det vi driver med egentlig?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha sett "jordmødrene" denne uken, så lurer jeg på hva vi driver med? Jeg har født en gang før, og kan nå ikke fatte og begripe at jeg gjør dette en gang til*ler* Følte at jeg var tilbake på fødestua sammen med damene på TV... AAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh.........

Forbannadø rier!! En ting er å skvise ungen ut, men de fordømte riene kunne jeg vært foruten ;o)

Åh...nei og nei...

Men en ting får jeg bekreftet. Jeg nektet å se fødselsvideoer før jeg skulle føde første gang, og i dag vet jeg at jeg tok det riktige valget. Hadde skremt livet ut av meg hvis jeg hadde sett en sånn. Jeg var så utrolig avslappet, og det gikk kjempefint!

Litt mer redd denne gangen tenker jeg, siden jeg vet hva jeg går til.

Er jeg helt alene om å ikke synes at fødsel er så fantastisk at en ikke ønsker å gjøre det gang på gang på gang? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at det er så fantastisk blir overskygget av smerte:=)hehe off jeg hadde en jævlig fødsel så jeg gleder meg ikke NEI

Skrevet

Jeg synes å føde var helt fantastisk! Selvfølgelig vondt, men sånn er det bare. Veldig rørende å se et barn bli født synes jeg. Men skjønner hva du mener:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...