Gå til innhold

i dag er det to uker siden jeg fikk mensen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og kondomen sprakk! hjelp..

er det nå man har eggløsning? jeg har ganske nøyaktig mens!

men jeg roter med de dagene.

Hm:.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, da er det sånn gjennomsnittslig sett nå du har eggløsning..Og hvis du har e.l. nå eller hadde det for en dag eller to siden vil ikke angrepillen fungere heller....Jeg får ønske deg masse flaks i hvertfall:)

Skrevet

hm,ojsann,... når burde jeg gå å teste meg da?

ja er ikke dette typisk! har en sønn påp 7,5 mnd.. hvis jeg er gravid på nytt tror jeg samboern min besvimer av sjokk..hehe:P

jeg blir dårlig av hormoner derfor har vi kun brukt kondom.har motet meg lenge opp til å gå til legen for å få spiral,men aldri kommet meg så langt :S

Skrevet

Det pleier å ta 2 uker fra sex til det går an å teste. Blir et par stressende uker dette da..Trøst deg med at det er få prøvere som får klaff første måned så så sjansen er nok ikke såååå stor.

Slitsomt når man må prøve seg fram til rett prevansjon igjen også da..:) Selv bruker vi avholdenhet. Det blir få "nervøsuker" men jeg vil likevel ikke anbefale den til noen... ;P

Skrevet

vi skal på ferie neste uke,og hadde tenkt å drikke en kveld eller to..... nå får jeg bare være avholds? hmm..

sist oppdaget jeg det ikke før det var gått en mnd..

Skrevet

jeg har forresten hatt mye utflod i dag og i går.

Er ikke det også ett tegn på EL?

Skrevet

Trur nok du kan ta deg eit glas eller to sjølv om du muleg er gravid..

Eg fant ikkje ut at eg var gravid med nr1 før eg var 3 mnd på veg eg...

Skrevet

hm ja men jeg vil helst være forsiktig. jaja jeg får bare vente å se..typisk!

Skrevet

har litt mensensmerter også... kan man ha det under EL..?

hjeeeeeelp:)

Skrevet

Noen har ingen symptomer på e.l. Noen har svake mensensmerter, stikking i eggstokkene, mer utflod, hvitere utflod, oppblåsthet, osv..Det er så store individueller forskjeller:) Selv får jeg omtrent alle sykdommer jeg leser om og det kan hende at du er like lett påvirkelig og får alle symptomene jeg lista opp på eggløsning..:) Sorry i så fall...2 uker er lenge når man flyr og venter sånn men det er det eneste du kan gjøre for å vite det sikkert..

Skrevet

ok... jeg hadde ikke mye sex sist jeg ble gravid, vet til og med hvilken dag det var,så jeg innbiller meg at jeg blir fort gravid.

jeg fikk mensen tilbake en mnd etter fødsel og den har vært helt regelmessig.

føler meg veldig fruktbar..jaja jeg skal si fra hvordan det går om ett par uker sweet amber;)

takk for råd ;)

Skrevet

jepp, mye utflod og mensen smerter betyr EL!!

lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...