Maria&Casper Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 å skje noe med kroppen her. I morgen er jeg i uke 37 å har hatt sterke kynnere siden lørdag.. Åh, så utrolig spennende!! Noen flere som er like langt som har det slik, å hva med dere som har født før? Gleder meg, gleder meg, gleder meg!!! Tenk at snart er vi 3!! Helt FANTASTISK!!! Måtte bare spre min glede.. hehe... ) HA EN FANTASTISK KVELD DAMER!!!
noralill Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Lykke til! Jeg har 40 dager igjen idag -
MiniMeAndMe+spire Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 naaaw, LYKKE TIL DA!!!! Ble glad av denne jeg... her termin neste torsdag, og om jeg legger godvilja til, kan jeg vel kjenne litt modningsgreier i kroppen jeg og.... hehe...
Pampers123 Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Ja!Jeg murrer, det river å sliter nedi der, og har endel kynnere.Løper inn og ut av doen og Godt å føle det nærmer seg slutten snart.Er i uke 37 i dag, og vi er snart 4!!!!!
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Er en spennende tid, det er helt sikkert!! Var hos jm i dag og hun var spent på om jeg kom til kontroll neste uke. Hun tror det er like før det braker løs... Men vi får se. Har en følelse på at det ikke er lenge til selv også. :-) Går inn i uke 38 fom i morgen. Grugleder meg til fødsel. Gleder meg enormt til å endelig få møte det lille menneske som har vokst inni magen min i ni mnder. Er en fantastisk følelse! Lykke til!! :-))
Maria&Casper Skrevet 12. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2007 Åh, glad at vi får oppleve dette! Det er jo helt fantastisk! Mannfolk ANER ikke hva de går glipp av.. hihi.. Fint at jeg kunne spre litt glede rundt meg.. Lykke lykke til alle flotte gravide damer.. Snart er vi mammaer gitt.. Helt utrolig!
Maren-mi Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Åh, jeg fikk en ny inspirerende følelse av å lese denne tråden :-) Jeg har faktisk gruet meg en del til fødselen, så det har overskygget gleden litt, men nå grugleder jeg meg mere og mere ;-). Jeg har 4 dager igjen til UL termin i dag, og 6 dager til mens termin. Men jeg har hele tiden tenkt at det kommer til å bli før UL termin, så nå er jeg spent på hva helgen vil bringe....ohoiiii !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå