Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jeg fikk masse strekkmerker uken før fødselen, veldig kjipt... Nå ser ikke magen ut i det hele tatt, full av merker og temmelig dvask. Er det noe håp om at dette bedrer seg naturlig eller må jeg til med hardtrening for å komme tilbake til normalt?
Gjest Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Så ut som en polkagris etter første fødslen, men det gikk seg til. Hjalp å få sol på ) Etter den andre fødselen kom det nesten ingen. Har litt striper, men de syns ikke hvis du ikke går veeeeldig nærme ) Fødte i januar iår.
oktoberjentene;) Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Jeg har røde flotte striper 2mnd siden jeg fødte så de syntes godt ennå.... aner ikke om de noengang blir borte... mamma sine syntes jo godt fortsatt.... sånn er det bare =/
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg hadde mye på rumpa og bakpå lårene, men de er helt borte nå nesten.. 4 mnd siden jeg fødte..
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 2 svangerskap bak meg men ingen strekkmerker, det ligger visst i slekta sier mamma...hehe.. veldig glad for det ihvertfall:)))
uuups:) Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 8 måneder siden fødsel her og strekkmerkene er der enda! Fikk ikke mange, bare på "håndtakene". Trodde de skulle lysne fortere, men må vel smøre meg md tålmodighet.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 jeg fikk litt på sideflesket de siste ukene.de er litt lysere nå,begynt å smøre med en strekkmerke krem fra body shop,innbiller meg at de har lysnet litt jeg fikk litt under navelen under fødselen,men de er omtrent helt lyse nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå