ApriIbaby Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Begynt med strømpebukse under ennå? Har ikke jeg, men i dag kom han hjem fra bhg med en fremmedstrømpebukse under buksa så det er kanskje på tide?
~sjiraff~ Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Hjem fra bhg i strømpebukse i dag? Her har det vært varmt i dag, og strømpebukse har ikke vært i nærheten av nødvendig en gang. Snuppa var ute i ettermiddag i bare t-skjorte og bukse hun...
ApriIbaby Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Ja...ble en smule overrasket da jeg kledde av olabuksa for å skifte bleie hjemme..... mintes og at det var ganske varmt da jeg hentet han, men ble plutselig usikker......
Den lille prinsesse Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Ingen strømpebukse enda bortsett fra når hun går med skjørt eller kjole. Men har begynt med forede bukser nå.
-carina- Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Min lille er nok en kald tass... Han har brukt ullstrømpebukse noen uker allerede han... Men han er nå allikevel kjølig når jeg kommer for å hente ham når de er ute... :o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå