mamma*me*nr2*imagen Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 jeg har blitt spådd av to forskjellige damer, at jeg blir gravid nå i september:) er så spent om det kommer til å stemme?! flere som er eller har vært i samme båt?
Morgonfuglen Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Eg har blitt spådd fire gonger. Den første sa at eg skulle få tre ungar; jente, gut, jente. Nummer to sa at eg skulle få to jenter, nummer tre sa at eg skulle få gut, jente, gut, og nummer fire sa eg skal få to gutar. Har to gutar no, men ønsker meg inderleg ei jente. Har hatt ein SA før førstemann og ein MA etter andremann, så eg veit ikkje om eg får fleire ungar.
rampejenta - ny spire Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 jeg har blitt spådd flere ganger og den siste sa at ho ikke kunne se meg gravid på lang, lang tid så dette velger jeg å ikke tro på...
Gjest Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 jeg ble spådd at jeg var gravid allerede =) å hun så ei jente på 2-3 år med musefletter hehe er nå snart 2 uker over ikm,men tester negativt enda. så jeg krysser alt jeg har =) men mye av det andre hun sa og såg stemmer da!!!!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 hvem spådde deg da?
casper`s mamma Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 jeg ble spådd i juli, at hun kunne se meg gravid i august/september med ei jente.. håper det stemmer:)
Dotten Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Har blitt spådd gravid nå rundt disse tider... Kjønnet har variert litt fra gutt til jente... så tiden vil vise
Lady78-prøver Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 blitt spådd av to forskjellige... den ene sa jeg skulle bli gravid nå i juni, og en annen sa jeg skulle bli gravid nå i juli.... stemte desverre ikke for er ikke gravid.... men er jo kjempe morro for dem som det blir klaff for!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå