Labbetøs Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jeg gav det til min lille snuppe på 8 mnd. Men når hun sugde og gnagde på den så løsnet det jo store biter. Hun hostet og harket og spyttet de ut, men jeg syns jo det kjempeskummelt. Tror ikke jeg tør å gi henne kavring igjen på en stund. Hva om hun setter den i halsen da? Kavringbiter er vel akkurat like farlige som klinkekuler? Er jeg heeeelt på jordet nå? Hva syns dere?
Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Nja, det er jo forskjell på unger. Min har fått kanelknekkebrød sånn innimellom fra han var omtrent 8 måneder:) De bløter det jo opp på samme måte som brød (litt lettere enn brød, skal jeg dømme utfra min egen unge:) ) og kan ikke sammenlignes med klinkekuler. Men de må jo få øve litt synes jeg. Det gikk jo bra til tross for litt hosting og harking:)
Labbetøs Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Vel, det var jo en stor guggete klomp hun hostet opp da. Ikke akkurat mye og god som brød nei. Den var steinhard og skummel.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Min har også fått det siden han var 8 mnd, han suger nå bare på den til den blir myk. Han har fått i halsen, men hoster og ordner opp i det selv. Syns det er viktig å la han få ordne opp selv, med meg tilstedet selvfølgelig. Han spiser aldri uten tilsyn.
It's all about me Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Lillegutt har fått masse kavring og aldri hatt noe problem med det. Men når er de han spiser glutenfrie, og jeg synes kanskje de oppfører seg litt snillere også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå