MiniMeAndMe+spire Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Er det hormonene mine, eller irriterer hun jennifer love hewitt flere her....? Hun spiller så P E R F E K T.... ææææsj.... lange øyevipper (flash-flash) digg ektemann (looooooove) næh.....
MiniMeAndMe+spire Skrevet 12. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. september 2007 jaja, skulle jo strengt tatt vært på skravle denne her men....
*1+1=2 små* Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 liker serien jeg!!! Synes hun er sikkelig pen, digger spøkelsesting, og serien er lett underholdning!
MiniMeAndMe+spire Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 jooooh... ho ER jo det... men det er liksom samme greia HVER gang syns jeg... (KAN jo være et SNEV av misunnelse her da - det skal jo sies...)
*1+1=2 små* Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 hva med å ikke se på det om du ikke liker det? hehe skjønner på en måte hva du mener, men selv om hun er hovedpersonen så er det jo spøkelsene som "betyr" noe! Likte de første sesongene bedre enn denne forresten, har tapt seg litt!
MiniMeAndMe+spire Skrevet 12. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2007 hehe, jess... er akkurat det, syns og det var mye bedre før!! er liksom samme gamle som går igjen på en måte.. jaja, velger forresten å overse den siste kommentaren til anonym ; hehe, hva med litt HUMOR i hverdagen....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå