Gå til innhold

Maddie-saken og sorg.

♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var på NRK nå. En rettspsykiater var der og mente de viste utrolig lite sorg, både i måten de snakket på og "fakter" de hadde.

Han gikk til og med så langt å nevne Munchausen...

Og da slo det meg.. Har aldri sett noen av de gråte...

De er katoliker. Fikk møte paven. For meg ville det vært så sterkt når paven ba for mitt eget barn at jeg hadde ikke klart å holde meg, og jeg er ikke kristen en gang

Hvis jeg måtte stå å be mennesker "om dere har sett noe" "om dere har sett mitt barn osv" så hadde jeg grått noe inni...

Når jeg hadde gått forbi plakater så store som hus og så mitt barns ansikt der hadde jeg vel knekt sammen.

Hvor er sorgen? Kan en bli så paralysert av alt? Jeg har ikke tenkt noe særlig over det, men han hadde jo rett.Også begge to har like mye steinansikt. Er det mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi se de jo ikke 24 timer i døgnet. Og det begrenser seg hvor mange tårer man kan gråte... Gråter man hele natta så klarer man faktisk kanskje å holde maska de 2 timene de blir filmet eller blir tatt bilde av..

Skrevet

hmh.. har tenkt en del på denne saken i det siste, etter at de nye opplysningene kom frem..

tenk på hvor mye krefter de legger i å fokusere så mye på å finne jenta.. hvis de har gjort det selv liksom.. må være merkelig.. er veldig spent på hva som skjer videre.. håper det blir et sikkert svar.

Skrevet

Folk har forskjellige måter å takle sorg på. Det er ikke alle som vil gråte på tv, å holde maska er deres måte å takle sorgen på.

Jeg synes hele saken blir mer og mer forvirrende, og utelukker ingen løsninger. Men synes noen andre her på sida har et poeng når de lurer på hvor et lik kan ha vært gjemt i 30 grader/25 dager uten å ha blitt oppdaget (lukt)

Skrevet

Ekkelt å spekulerer i slike ting synes jeg, sorg er individuelt og kan ikke bedømmes av andre.

Skrevet

Interessant at en rettpsykiater sier det. Jeg har tenkt på det samme. Øynene er sjelens speil. Se på øynene til særlig faren. HAn ser ikke god ut . Mye som skurrer her. HAr hørt at portugisiske medier sier de har flere pedofile venner. Pluss at de gikk til pressen før politiet.. Ikke vet jeg. Jeg stoler ikke på media. Men jeg liker ikke det jeg ser i øynene på foreldrene.

Skrevet

Det er klart det er forskjellig. Men bare tenk på påkjenningen. Hvordan klare og holde masken? Så ett klipp der de blåste opp en firkantet luftkloss (slik som hoppeslott) og der lyste jentas bilde opp. Stort.

Og mor og far sto og så på som ingenting har skjedd!

Jeg vet jeg ikke hadde klart.

Nei vi ser ikke hele tiden. Men når de står frem på tv og ber om hjelp, trygler. Ikke en reaksjon!

At moren ser sliten ut sier jo heller ikke noe.

Nei det er vanskelig det der!

Håper bare hun blir funnet. Får en grav. Samme hvem som har gjort hva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...