Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 er det det samme som tran, bare uten transmaken? og er det sånn fettende konsistens på den? lett å få i barnet?
Beama Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Jeg syntes ikke den er noe god... men jenta mi som brekker seg av tran elsker den=) Hun vil ha mer enn den ene skjeen som hun får=) det er nesten youghurt konsitens på den også er det appelsinsmak=)
joplaya Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Hvor gamle må de være før de kan få sanasol?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå