MartinFelipe07 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg fødte på KK i Bergen. Jordmoren var grei nok. Alt gikk fint og alt,men syntes hun hadde noen frekke kommentarer hun kunne ha spart seg for.
Minesmå:)+en til! Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Universitetsykehus i Stavanger, og jeg hadde verdens beste jordmor...Ville hatt henne med hjem=) Drømmefødsel=)
m@rie82 Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 hei! jeg har født to ganger på storken i bergen og er stort sett veldig fornøyd! da jeg fikk nr1 hadde jeg verdens søteste og snilleste jmstud!! hun gikk flere timer over vakten sin bare fordi jeg ba om ikke hun kunne være der til babyen var ute... med nr2 hadde jeg 3 forskjellige jm'er. de var alle veldig snille og flinke! har bare godt å si om de!
Hannahs-mor06 Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Tønsberg - veldig fornøyd!! var planlagt at jeg skulle ringe inn på fredag morgen for å avtale når jeg skulle komme inn for å ta vannet..og da får jeg beskjed om at en jordmor jeg kjenner fra stallen sitter og venter på meg, så det er bare å komme;=) ble så gla at hjeg begynte å gråte!! men de siste timene av fødselen var det ei annen som overtok, og veldig fornøyd med henne og!! så jeg klager ikke- veldig heldig var jeg!
m@rie82 Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 du og du! for en setning! "... og er stort sett veldig fornøyd!" skulle tro jeg var inne hver år og fødte! (hihi!!)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Elverum - superfornøyd med jordmor og omtrent alle sammen vi møtte på de to dagene vi var der.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Fødte på fylkessykehuset i Kristiansund. Hadde det ikke bra under fødselen. Jordmødrene hadde en ufordragelig væremåte og jeg sliter med tankene rundt det i etterkant. Fikk en svært dårlig behandling. Vil ha flere barn, men aldri på det sykehuset!
Simselimsen Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Elverum - Hadde fine JM begge gangene, men hun siste var bare helt fantastisk, og det samme var jm-studenten!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Ullevål, føde A, Superfornøyd, gikk over to vakter, begge var helt topp, men den beste av de alle var jordmorstudenten. Drømmefødsel Også født i Namsos, helt forferdelig jordmor, hun gjorde det til et dårlig minne.
LizzyG Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 Jeg fødte på Blefjell sykehus og likte alle 3 jordmødrene mine, barnepleieren og legen min. Supre folk hele gjengen.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 I stavanger- hadde to kjempesnille jordmødre :-) veldig fornøyd med hele oppholdet
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 Føden på Haukeland universitetssykehus. Kjempe fornøyd med jordmoren som tok i mot oss på kvelden vi kom inn og jordmoren som tok i mot dattera vår på morgenen! Hun på natta var en god BI***... Glad jeg ikke fødte da
verdensbestelillegutt Skrevet 12. september 2007 #14 Skrevet 12. september 2007 Fødte på Bærum sykehus og hadde verdens koseligste og flinkeste jordmor! Jeg håper hun tar imot mitt neste barn!
Turid Laila Skrevet 12. september 2007 #15 Skrevet 12. september 2007 Bærum, KJEMPEFORNØYD, med begge to. Hadde vaktskifte akkurat i det pressriene kom, så hun var litt snurt fordi hun måtte gå fra "dekket bord". hehe søte var de rett og slett. Flott barnelege også
På`an igjen...har født... Skrevet 12. september 2007 #16 Skrevet 12. september 2007 Drammen, håper jeg får henne neste gang, var super!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #17 Skrevet 12. september 2007 Fødte i Ålesund, og jordmora mi var rett og slett den beste i verden! =) hadde i tillegg 2 studenter, barnepleier og lege hele veien, alle var helt suupre!! (men barselavdelinga var noe dritt...!!)
chill+enda en til Skrevet 12. september 2007 #18 Skrevet 12. september 2007 Storken i Bergen. Var strålende fornøyd med jordmoren vår, fantastisk og hyggelig dame. Følte meg veldig trygg, og var godt medvirkende til at jeg fikk en god fødselsopplevelse.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #19 Skrevet 12. september 2007 A-hus begge gangene. Begge igangsatt pga overtid. Første gangen tok det laaaang tid (21 timer). Fornøyd med alt og alle, bortsett fra en mannlig lege som ba meg holde kjeft under utdrivingsfasen - med vakum. Andre gangen fornøyd med alt og alle! 6 timer tok det den gangen. Ville valgt samme sykehus igjen, men vi skal ikke ha flere barn.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #20 Skrevet 12. september 2007 Riksen, ikke fornøyd! Jeg sa til JM at jeg kjente at noe var galt. Det gjorde altfor vondt, men hun mente jeg bare var pysete. "Fødsel gjør vondt". Endte i katastrofesnitt, fordi den svære babyen min satt på skeive. Hadde spart baby og meg endel stress, hvis hun bare hadde hørt på meg og tilkalt lege med en gang når jeg sa at noe var galt.
Alba44 Skrevet 12. september 2007 #21 Skrevet 12. september 2007 Ahus. Var i kontakt med flere jordmødre både før og under fødsel, og jeg har bare godt å si om dem alle.
@nne p@ l@nne Skrevet 12. september 2007 #22 Skrevet 12. september 2007 Tønsberg, vært kjempefornøyd hatt samme JM med to av barna. og vært så heldig at jeg har født i løpet av et JM skift så jeg har sluppet å bytte.
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 12. september 2007 #23 Skrevet 12. september 2007 Universitetssykehuset i Stavanger. Hadde en helt fantastisk jordmor, men det visste jeg før fødselen siden jeg fikk den samme jordmoren jeg gikk til under hele svangerskapet:-)
ceso Skrevet 12. september 2007 #24 Skrevet 12. september 2007 jeg fødte i fredrikstad sykehus på B/ og hadde verdens beste jordmor. masse humor og lot meg få gjøre ting i mitt eget tempo, samt hun fikk meg til å føle at det var min fødsel og at jeg hadde litt kontroll (selvom alle vet at det har man ikk,., hehe
Diva Muffin Skrevet 12. september 2007 #25 Skrevet 12. september 2007 Jeg fødte i Bodø. Jordmora var hyggelig, men jeg tror ikke hun var klar over at jeg var førstegangs. Fikk ikke den trygge rammen rundt fødselen som jeg kunne forventet. Jeg hadde heldigvis en enkel fødsel, til tross for nesten to timer med aktiv pressing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå