Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 har kjøpt meg bæresjal idag og den virker veldig grei å bruke å sånn. Men er det meningen at en baby på 6 uker skal sitte med beina ut på sidene, hun skriker så fælt når jeg setter henne sånn. Er ikke akkurat fryktelig brei rundt midjen heller, så skjønner det ikke helt. Fikk med en dvd som viste åssen man gjorde det å sånn å, så vet at jeg gjorde det riktig. Noen som kan hjelpe meg litt
FuriLaks Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Gå inn på forumene på tettinntil.com, der er det mange erfarne bærere.
Gullet-Mitt alt! Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Jeg bar dattera mi inni sjalet. Hun lå svøpt der inne hvis du skjønner. I den ene sida. Tror det er med forklaring på det også. Jeg fikk med ei brosjyre som var lett å tyde. Begynte ikke å bære henne på skrevs før hun var 3-4 mnd jeg for hun kosa seg masse der inne tett inntil meg. Hun sovna gjerne og da putta jeg henne helt inni og det elsket hun. Når hun var våken bretta jeg ned kanten så hodet stakk opp. (Høres jo kanskje litt rart ut med denne forklaringa da men...) Nå er hun 7 mnd og nå bærer jeg henne på skrevs forovervendt. Hun elsker det! Bæresjal er den beste investeringen jeg har gjort!! (Litt reklame! :-) )
Nr-3-i-Magen Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Når hun er så liten kan du godt bære henne med bena inne i sjalet, i froskestilling. Det er test du kan gjøre for å sjekke om hun er stor nok til å ha bena utenfor: Legg deg på ryggen på gulvet/sofaen/senga og sett henne på rompa oppå magen din med bena ut til sidene, rundt livet ditt liksom. Hvis føttene når ned til gulvet/madrassa, er hun stor nok til å sitte med bena utenfor, hvis de ikke når nedi, kan det gjøre vondt for henne å sitte med bena ut.
LRMG Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Noen har dem liggende i vuggestilling, men jeg har aldri fått det til å funke. Jeg har ham slik som deg, men med beina i froskestilling. Det viktigste er at de har knærne høyere enn rompa. Viktig å være i bevegelse inntil de har roe seg - husk litt opp og ned, dytt inn smokken og vent på at roen senker seg. Min på 4 uker sover som en stein flere timer i sjalet hver dag - eneste måten jeg får gjort noe som helst både hjemme og ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå