Gå til innhold

Noen fra Oslo 3 eller Oslo 7 her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så bra. Ja det hadde vært koselig å bli kjent med noen som er i samme fase som en selv. I dag hadde jeg den første ordentlige følelsen av hvordan hormonene virker. Plutselig i familieselskap begynte jeg å gråte å klarte ikke slutte. Heldigvis skjønte min brors kone hvordan jeg har det. Hun har to barn og gått igjennom det samme som meg. Ingen barn fra før. Kunne vi ikke møttes en gang i oktober kanskje?

Marianne

Annonse

Hei igjen,

De hormonene er ikke morsomme. Har kjempet meg igjennom en uke med møter og føler bare for å gåte av det minste! Jeg holder til på Gråkammen nå, skal flytte ned til Vinderen. Vil veldig gjærne være med på et møte i oktober.

Hej jag bor Frogner, nära nog det finns ju cyckel :) Trevligt att läsa denna länk men ser att den slutar den 27 sep :( Vill du Marianne0204 eller någon annan säga en dag vi kan träffas för en fika? Skulle verkligen vara mycket trevligt att träffa andra gravida, jag är nämligen den första i vår kompiskrets som är gravid. Beräknad födsel 01 April.

Hej m&m 82. Majorstuen, väldigt nära Frogner :) Antar du är -82a? Själv är jag 79 och är beräknad föda 1 April den första för mig med :) :) Träffas gärna nästa vecka närsomhelst, jag får ej jobba under graviditeten (enligt företaget inte medicinskt, vi mår bra) så jag träffar er gärna innan kvällen. Grattis till Dig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...