Gå til innhold

Noen fra Oslo 3 eller Oslo 7 her inne?


mammatilviktoriamednummerto

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen fra Oslo 3 eller oslo 7 her inne. Område Sogn, Vinderen, Ris eller Slemdal? Hadde vært koselog å bli kjent. har termin 18. april. 9 uker i dag.Gleder meg så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oslo 3 her..:) Foreløpif altfor trøtt og sliten til sosiale aktiviteter, men det blir nok bedre og da hadde det vært hyggelig.

Har dere barn fra før? Jeg har en datter født i 2005.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra. Ja det hadde vært koselig å bli kjent med noen som er i samme fase som en selv. I dag hadde jeg den første ordentlige følelsen av hvordan hormonene virker. Plutselig i familieselskap begynte jeg å gråte å klarte ikke slutte. Heldigvis skjønte min brors kone hvordan jeg har det. Hun har to barn og gått igjennom det samme som meg. Ingen barn fra før. Kunne vi ikke møttes en gang i oktober kanskje?

 

Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vi ikke laget en liten termin april 2008 klubb kanskje? dele erfaringer og spørsmål med mer. Treffes i oktober?

 

Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i slutten av april/1mai. Bor 10min fra Sognsvann. Er hjemme med en liten kar på snart 10 mnd, i tillegg har vi to 8 åringer fra hvert vårt tidligere forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen,

De hormonene er ikke morsomme. Har kjempet meg igjennom en uke med møter og føler bare for å gåte av det minste! Jeg holder til på Gråkammen nå, skal flytte ned til Vinderen. Vil veldig gjærne være med på et møte i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skønt att høra att det finns fler med hormoner i omlopp... Herregud känns som jag har lust att børja gråta før allt och ingenting, inte alls likt mig... :) Ser fram emot träff i oktober!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej jag bor Frogner, nära nog det finns ju cyckel :) Trevligt att läsa denna länk men ser att den slutar den 27 sep :( Vill du Marianne0204 eller någon annan säga en dag vi kan träffas för en fika? Skulle verkligen vara mycket trevligt att träffa andra gravida, jag är nämligen den första i vår kompiskrets som är gravid. Beräknad födsel 01 April.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle:) kan jeg også være med? jeg hører egentlig til i marsgruppen, men har termin 30.mars, men siden dette er første barn så må jeg vel regne med at den kommer litt på overtid og da blir det aprilbaby:) Bor på Majorstuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej m&m 82. Majorstuen, väldigt nära Frogner :) Antar du är -82a? Själv är jag 79 och är beräknad föda 1 April den första för mig med :) :) Träffas gärna nästa vecka närsomhelst, jag får ej jobba under graviditeten (enligt företaget inte medicinskt, vi mår bra) så jag träffar er gärna innan kvällen. Grattis till Dig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei boris:) det hadde vært veldig koselig! kan vi ikke ta det til uken en dag på ettermiddag/kveld? Jeg kan man, tirs og ons kveld. hva passer best for deg? klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi m&m. Vad sägs om att träffas Onsdag kl 17 på kafét vid Frognerparken? Om du hinner läsa detta innan Tisdag så säg till för jag tar gärna en fika då (samma plats) om det passar dig bättre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen boris:)

det passer fint på onsdag. kan vi ta det 17.30? tlf nr mitt er 95775192, så kan du sende meg en meld for å bekrefte avtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Jeg har en gutt født i 2005, og har termin 13 april:)

Jeg vil gjerne være med i april klubben:) Kjekt å treffe andre i samme situasjon. Bor på Lindeberg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...