Gå til innhold

Blir så sliten av å bekymre meg hele tiden..............

Fruen77.mamma-igjen.nr3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på do hele tiden for å se om det er blod,analyserer hver eneste ny tin som er vondt osv......

Kommer til å bli GAL av dette jeg!!!!!!!

Nå nærmer det seg tiden for da jeg mistet sist,så nå kjenner jeg at jeg er litt mere anspent her......

skal til lege på neste torsdag de har ul så da skal jeg be om å få UL.

Har vært på Ul og legen så hjerte slag,men det roer meg IKKE fordi jeg har sett det før tidlig og det gikk galt.HUFF-psykisk terror.Hehehe........

Er nå 8+3

Ja,ja-man må jo nesten bare være positiv å,så lenge jeg ikke blør er det vel bra(blødde ikke sist det var no galt da men...)

Dagens bekymring fra meg ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt hvordan du har det :o)

...selv om jeg ikke har vært gravid før. Jeg er bestandig bekymret når jeg må på toalettet - blod er min store skrekk.

Tror vi bare må ta det med oss, vi som er slitere!

Skrevet

hei fruen kanskje en liten trøst var til ul i går , og legen sa at klarte man å komme til uke 8 ,då var mye gjort , dei fleste aborter skjedde før det . klem

Skrevet

Slik hadde jeg det første gang, bortsett fra at jeg blødde fra uke 5-12, hadde truende abort. men nå vil jeg si til deg at dette endte bar. husk at det nesten alltid går bra. prøv å senk skuldrene dine og finn på noe som kan få tankene dine bort. jeg lagde en koselig grill fest første gangen, jeg hadde blødd i en uke å teengte avkobling.

Dette går bra, stå på, du klarer det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...