Drutta Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jeg og mannen min skal på firmatur i november, vi blir borte fra torsdag ettermiddag til søndag kveld, er dette for lenge? Gutten vår blir 2 år i desember, han skal være hjemme hos oss sammen med foreldrene mine som han kjenner godt.
*ale* Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Ikke noe problem i mine øyne:) reis og kos dere. De er så store da og koser seg på besøk.. Verst for mor og far:)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Syntes ikke det var lenge i det hele tatt. Gutten stooortrives nok hos besteforeldrene det gjør vår tulle =0) tenk så heldig han er som blir godt kjent med besteforeldrene sine =0)
En_av_hver Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Det går nok helt sikkert kjempefint. Han kommer til å kose seg masse!!! Og tenk så deilig det blir å se han igjen da!! Reis og kos dere masse:-)
*Molly mus* Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Det går nok kjempefint=) Kos dere masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå