Gå til innhold

gråter

Anbefalte innlegg

Skrevet

så fælt når jeg ser på jordmødrene..hehe...nesten litt skummelt å se på sånn rett før min egen fødsel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har seriøst ikke turt og se på det ennå jeg.hehe

Skrevet

skummelt og rørende... men vil gjerne ha mer..

skulle ønske samboer ville se, men med landskamp så....:)

Skrevet

Du er ikke alene :-) Jeg har vært med på 14 fødsler gjennom utdannelsen min, og har virkelig storgrått hver gang. Det er tross alt det største man kan oppleve da.

Skrevet

Jeg gråt en skvett og fikk skikkeli kynnere av det hele jeg.. Tror jeg pressa litt sammen med den stakkars blonde dama :)

Skrevet

Det jeg reagerer på er at det ikke virker som om mødrene og fedrene i programmet er så veldig følelsesladde. Jeg regner med at jeg kommer til å ligge å stortute når ungen er ute og alle sier: "jaa see der kom den", og jeg hører at den begynner å gråte og sånt. Flere som har tenkt på dette?

Skrevet

Ja, tenkte på det jeg og...også syns jeg spesielt Hedvig og mannen hadde dårlig samspill..jeg trenger pappaen litt mer nær meg:)

men men...vi er alle forskjellige!!!

Kommer til å grine så mye jeg når jeg ser jenta mi- tror jeg iallefall!

Skrevet

Da jeg fødte var jeg så utslitt at jeg ikke registrerte at barnet var ute, nesten. Brydde meg mest om at jeg var "ferdig". Følelsenen kom en liten stund ettterpå når jeg hadde fått hentet meg inn litt. Man blir litt fjern av smertene, i allefall gjorde jeg det. Vi får jo se mødrene RETT etter barnet er ute. Ikke rart de ikke virker så følelsesladd... Ser jo at mennene oftere feller noen tårer når barnet er ute.. Tror det er litt typisk, jeg....

Skrevet

Nå fikk vi jo bare se minutter av noe som varte i flere timer.

Hadde pappan nært meg hele tiden sist, men ba han også om å reise til h''''' av og til fordi jeg ville være i fred når jeg hadde så vondt.

Og tror ikke jeg gråt da lillegutt kom, kanskje mest fordi jeg var utslitt og skjønte vell egentli ikke at det hele plutselig var over :)

Men, mange griner og det er jo ikke no gærli med det :)

Skrevet

Jeg blir rørt av å se/høre at andre får barn, men gråt ikke selv når jenta vår ble født. Gubben hadde klumpen i halsen...

Når en er ferdig med å få ut babyen, så blir nok mange veldig nummen i systemet. Tror det er normalt å ikke gråte da jeg... Du går fra å være urkvinne med brøl og kamp om å få ut babyen. Da blir en ikke bløt på to sekunder*ler*

Ble mer rørt etterpå når jeg fikk kommet meg litt.

Ang jordmødrene på TV...fikk følelsen av at de "baksnakket" kvinnene ganske stygt. Ble så falskt på et vis når de var i samme rom som den fødende...? Ble litt sur da egentlig...

Skrevet

ja, skal vel ikke si så mye jeg som ikke har født før:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...