Gå til innhold

Hey!

Anbefalte innlegg

Skrevet

her inne har jeg aldri vært :-) Har en datter på 18 måneder...jeg synes det er litt vanskelig med måltider for hun har så dårlig appetitt...vi spiser fire ganger om dagen til faste tider. Hun vil sjelden ha middag...ihvertfall ikke ved bordet..må gå rundt å mate henne mens hu leker så hu får i seg noe. Har bare gjort det de siste dagene...Kan det være noe med tenner? Hva synes dere om å få kveldsmat mens man ser på barnetv? Eller gir dere før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ikke alltid så lett det med mat, men jeg har to faste regler.

Mat spises ved spisebordet, og kun der. Jeg serverer aldri (datteren min) mat i sofaen forran TV'n. Vil hun ikke ha middag (eller andre måltider) er det greit. Jeg tilbyr mat, men vil hun ikke ha så tvinger jeg ikke, og jeg jager ikke etter henne med mat. Hun spiser jo når hun er sulten, så vil hun ikke ha noe serlig til middag så får hun kveldsmat litt senere. Tror det er viktig å ikke stresse det med mat. Hun får forresten stort sett kveldsmat etter barne TV.

Skrevet

ja det er sånn jeg har gjor og, men nå har hun ikke gått opp noe på et halvt år og helsestasjonen begynner å reagere... så nå må hun bare få seg noe. Jeg får se om hun blir bedre...det går jo litt i bølger. Tror hun får siste tanna for denne gang så håper det har noe med det å gjøre. Takk for svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...