UnePune äntligen hemma! Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jobber i fotobutikk hvor vi fremkaller bilder. Må stadig fylle på div kjemi. Har akkurat begynt der, og kom til å tenkte på at det muligens kan være skummelt for lille foster...? Hva trur dere? Noen som har jobbe i fotobutikk som veit? Holder det å bruke handsker når man fyller på kjemikalier?
Erisa* Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Er det sånn at det er så tidlig at du ikke har sagt det på jobben enda? Jeg trodde at alle som håndterer kjemikalier skal ha tilgang på informasjon om disse kjemikaliene, sånne hms-kort (husker ikke hva det heter i farten...) Vil tro at det kan stå der. Evt kan du spør noen på jobben. Jeg har erfaring fra kjemi, men er usikker på hvilke kjemikalier som brukes på en moderne fotobutikk, så jeg vet ikke helt. Men for det meste regner jeg med at hansker holder. PS lurt å bruke briller også, for å forhindre sprut på øynene! Jeg leser øyemedisin nå, og det er mye NASTY man kan få av å sprute kjemikalier på øynene! Bare så det er sagt;)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Sjefen min(/mannen min) er ganske så ny i bransjen han også, så vi vet ikke helt...men får sende en mail inn til hovedkontoret til kjeden å høre. Håper det går greit, for har akkurat begynt etter å ha vært hjemme med to små i omtrent 2 år! Husker ikke hva kjemikalene heter. Veit vi putter i no "fluor-tabeletter" i vannet, men da bruker vi pinsett. Kjemikalene vi bruker heter N1 og N2 og sånt(for at ikke vi skal tulle det til tenker jeg, hehe!), men veit ikke hva de inneholder =P Fyller på og tømmer brukt kjemikale, men blir lite søl.
Erisa* Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Syns du kan sende en mail og be om grundig informasjon, jeg! Mest sannsynlig er det nok greit, men det er lurt å være sikker! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå